Matkailukeskustelut > Lappi
Toteutuuko caravan alueen turvaväli 4m - EI
Karabiilisti:
Mistas se tuo kulkine tulistui?
Vai selkiskö koskaan?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 24.09.2020 kello on 11:33 ---Mistas se tuo kulkine tulistui?
Vai selkiskö koskaan?
--- Lainaus päättyy ---
Virallista selitystä ei muistakseni kuulunut.
Vaan helpostihan tuo syttyy, 3kW ja kaapeli kelalla....
Karabiilisti:
kaupan keloissa on monesti se ylilämpösuoja...on vielä aika herkkä...
MRi:
--- Lainaus käyttäjältä: Mjv16 - 22.09.2020 kello on 20:29 ---Itteä ainakin vituttaa nämä jotka ei piittaa tuosta 4m säännöstä. Se on sitten ihan eri asia vielä riittääkö sekän mihinkään kun alkaa palaa mutta
kyllä näitä joka vuosi etenkin kesäaikaan näkee usein kun "amatöörit " on harjottelemassa leirintäelämää.
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 22.09.2020 kello on 21:02 ---Jos ei sitä alueelle tullessa ohjeisteta niin mistäpä "ensikertalaiset" sen tietää.. Itse kun en juuri sähköä koskaan ota niin valitsen paikankin niin ettei ihan viereen kenenkään tarvitse tulla. Siis silloin harvoin kun alueella olen.
--- Lainaus päättyy ---
Jos homma olisi oikein mietitty, niin alueella on selkeä suunnitelma sekä oikein mitoitettu paikkajako ja alueelle saapuessa tulija saa ohjeet. Jos tämän jälkeen kalusto ei ole oikeassa paikassa, niin voisi syyttävä sormi alkaa osoittamaan leiriytyjää.
Omalla vähäisellä kokemuksella SFC-alueilla tuo on hoidettu mallikkaasti. Ja hyvillä alueilla muutenkin ruutujako on selvä eikä tarvitse itse lotota että mihinkähän kohtaan se vaunu on tarkoitettu sijoittaa. Yleensä yhteinen nimittävä tekijä tuntuu olevan, että jos paikkajaon kanssa saa arpoa, niin sähköistyskin on alueella vähän miten sattuu.
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 23.09.2020 kello on 09:58 ---Lähtökohtaisesti vahingon aiheuttaja korvaa. Se että korvaus voidaan evätä edellyttää ylensä tuottamuksellisuutt a ja/tai merkittävää välinpitämättömyytt ä.
--- Lainaus päättyy ---
Ei löydy tähän hätään ao. linkkiä parempaa lähdettä, mutta itse veikkaan, että palotilanteessa jokainen vastaa lähtökohtaisesti oman kalustonsa vakuuttamisesta. Eli jos ei ole omaa kaskoa, niin ei tule korvausta muualtakaan. Ei vaikka palon aiheuttaisi viereinen ajoneuvo.
https://www.minilex.fi/q/autopalo-parkkipaikalla
On aika yleinen illuusio, että erinäisissä vahinko caseissa joku muu korvaa, jos itse ei ole syyllinen.
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: MRi - 24.09.2020 kello on 20:35 ---
Ei löydy tähän hätään ao. linkkiä parempaa lähdettä, mutta itse veikkaan, että palotilanteessa jokainen vastaa lähtökohtaisesti oman kalustonsa vakuuttamisesta. Eli jos ei ole omaa kaskoa, niin ei tule korvausta muualtakaan. Ei vaikka palon aiheuttaisi viereinen ajoneuvo.
https://www.minilex.fi/q/autopalo-parkkipaikalla
On aika yleinen illuusio, että erinäisissä vahinko caseissa joku muu korvaa, jos itse ei ole syyllinen.
--- Lainaus päättyy ---
juurikin näin.
vuosia sitten työpaikan katos paloi (todennäköisesti tuhopoltto. ei ollut silloin vielä kunnon kameroita) niin vaikka rakennuksella oli palovakuutus niin ei korvannut työntekijöiden autoja jos heillä ei ollut omaa palovakuutusta.
Itsellä oli ja ne korvattiin mitä siellä paloi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta