Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Tiedustelu: Lisävalojen Led Bar asennus rekisterikilpi telineellä Fiat Ducato

<< < (2/4) > >>

Sepmur:
ok, onko valu kuinka painava ja iso - minulla siis tuo Genesis 600.

Täristääkö vai pysyykö valo hyvin tuossa.

Sepmur:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  9.09.2020     kello on 18:11 ---Jos se on tämmöinen keula, niin siinähän on monta hyvää paikkaa asentaa tuet.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Itse katsoin että tuo maski ritilä on aika heikosti kiinni -> Oletko laittanut miten ne tuet kiinni?

Onko muuten kukaan kokeillut ilman tukia -> projekti alkaa mulla viikonpäästä niin siksi kyselen nyt että ei käy mallia yritä ja erehdy

Hesus:
Eikös juuri noiden rekkari kilven päällä olevien ritilöiden takana ole rautaa? Vetää sinne tuet.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Sepmur -  9.09.2020     kello on 18:14 ---
Itse katsoin että tuo maski ritilä on aika heikosti kiinni -> Oletko laittanut miten ne tuet kiinni?

--- Lainaus päättyy ---

Itse laittaisin tuohon ilmanottoaukon yläosan alapintaan, niin silloin ruuvin reikä ei näy jos valot poistaa.

Itse olen laittanut henkilöauton muovimaskiin kiinni, ei täristä. Raudan tarkoituksena on vain poistaa se tärinä, ja se ei paljoa vaadi kiinnitykseltä.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  9.09.2020     kello on 18:37 ---Itse olen laittanut henkilöauton muovimaskiin kiinni, ei täristä. Raudan tarkoituksena on vain poistaa se tärinä, ja se ei paljoa vaadi kiinnitykseltä.

--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View