Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Tiedustelu: Lisävalojen Led Bar asennus rekisterikilpi telineellä Fiat Ducato
Sepmur:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 9.09.2020 kello on 18:37 ---Itse laittaisin tuohon ilmanottoaukon yläosan alapintaan, niin silloin ruuvin reikä ei näy jos valot poistaa.
Itse olen laittanut henkilöauton muovimaskiin kiinni, ei täristä. Raudan tarkoituksena on vain poistaa se tärinä, ja se ei paljoa vaadi kiinnitykseltä.
--- Lainaus päättyy ---
Siis itse valo tulee niiden eteen niin niitä rautoja ei voi sinne laittaa.
Sen lisäksi maskin takana ei ole rautaa mihin kiinnittää nätisti
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Sepmur - 9.09.2020 kello on 18:12 ---ok, onko valu kuinka painava ja iso - minulla siis tuo Genesis 600.
Täristääkö vai pysyykö valo hyvin tuossa.
--- Lainaus päättyy ---
Jos mulle kommentin laitoin niin ei minusta hirveästi tärise. Kokeilemalla selviää..
Sepmur:
Hyvät kanssa keskustelijat en kysynyt kommentteja tai mielipiteitä valojen tarpeellisuudesta vaan vinkkiä asennuksesta.
Eli vaikuttaa että yksi vastaajista jolla on kokemusta Fiat Ducaton keulaan ledbar asennuksesta.
Jos vielä jollain mullakin olisi hyviä vinkkejä ja eritoten kokemusta uudenmman Fiat Ducaton keulalle asennetusta ledbar ja mielellään vielä rekisterikilpitline ellä niin olisin kiitollinen
Pössis:
Saahan sen paksusta materiaalista itse tehdyn kilvenaluslevynkin hyvin kiinni jos haluaa, mutta itse katsoin paremmaksi tehdä näin:
Sahasin ja hitsailin 25 mm neliöputkesta u:n muotoisen kehikon johon hitsasin M12 - mutterit kilven päällä olevien reikien kohdalle. Siihen sitten katkaisin 20 millistä alumiiniputkea, jossa sisäreikä 13 milliä, pituutta muistaakseni 100 milliä. Maalaus ja kotelonsuoja-aine pintaan. Pitkät pultit hyllystä ja kasaamaan. Valon kiinnikkeet tarttuvat varsin jämäkästi tuon kokoisen pultin alle. Itse kehikon pulttasin puskurin takana sijaitsevaan rautaan sen valmiisiin reikiin, onnistui ylhäältäpäin kun pelkän maskin käytti irti. Ei tarvitse muuta tuentaa. Tässä tosin oli 2014 vuosimalli vanhalla keulalla ja isot pyöreät ledivalot. Samalla tavalla sinne uuteen silti saa kunnollisen kiinnityksen ilman tuentatikkuja.
Sepmur:
--- Lainaus käyttäjältä: Pössis - 9.09.2020 kello on 22:45 ---Saahan sen paksusta materiaalista itse tehdyn kilvenaluslevynkin hyvin kiinni jos haluaa, mutta itse katsoin paremmaksi tehdä näin:
Sahasin ja hitsailin 25 mm neliöputkesta u:n muotoisen kehikon johon hitsasin M12 - mutterit kilven päällä olevien reikien kohdalle. Siihen sitten katkaisin 20 millistä alumiiniputkea, jossa sisäreikä 13 milliä, pituutta muistaakseni 100 milliä. Maalaus ja kotelonsuoja-aine pintaan. Pitkät pultit hyllystä ja kasaamaan. Valon kiinnikkeet tarttuvat varsin jämäkästi tuon kokoisen pultin alle. Itse kehikon pulttasin puskurin takana sijaitsevaan rautaan sen valmiisiin reikiin, onnistui ylhäältäpäin kun pelkän maskin käytti irti. Ei tarvitse muuta tuentaa. Tässä tosin oli 2014 vuosimalli vanhalla keulalla ja isot pyöreät ledivalot. Samalla tavalla sinne uuteen silti saa kunnollisen kiinnityksen ilman tuentatikkuja.
--- Lainaus päättyy ---
Kuullostaa ihan järkevältä pitääkin purkaa maskia ja katsoa missä siellä rautaa tulee vastaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta