Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Uutta verta kehiin
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: svc - 4.09.2020 kello on 11:57 ---Takapenkin vyöt vaaditaan kai noissakin vuodesta -81 alkaen kasvot menosuuntaan olevilla paikoilla.
--- Lainaus päättyy ---
En tiedä milloin vaatimus voistä tuli, mutta itsellä oli -89 auto rekisteröitynä 8:lle ja ainoat vyöt oli ohjaamossa
cerveza:
No perhana! Pääasia että saan penkit (ja pöytä) laitettua... :P 8) Laitetaan sitten niitä lantiovöitä ainakin takapenkkiin jossa naama menosuuntaan. Poppikonetta ym tekniikkaa pitää myös viritellä, telkkarin paikkaa pitää pohtia myös. Sähköt menee totaalisen uusiksi, aataminaikaista halogeenia ym on tuonne laiteltu. Ledit on nykypäivää.
Karabiilisti:
Peruutuskamera!
Sähkönen lattialämpömatto!
Kaasuhälytin!
Cramerin grilli!
Ketjut!
Kiilat!
Ulko-oveen sellanen kiimaliiteri pörrönauhaverho!
armas ujomieli:
Meillä vielä discopallo ja karaoket pakolliset varusteet ;) :D
Raksaus:
Itse olen tässä juuri askarrellut paskarrellut USB pistoketta takamakuutilaan, että saa kännykän näppärästi lataukseen illalla/yöllä. Vielä pitäisi tehdä saman idean ratkaisu johonkin kuljettajan lähelle, että ajaessa voisi latailla kännykkää, ilman että täytyy vetää tupakansytyttimestä johtoa niin ei ole siinä aina roikkumassa. Lisäksi mahdollisesti roikkupetiin yritän pohtia pikkupojille samanmoista ratkaisua. Sielläkin taitaa olla pohjasa valo, joten ehkä tuota sähköä voisi siihen yrittää hyödyntää. Vinkkinä vaan jos meinaat noita sähköjä vedellä, että itse olen kokenut tämän nykyhetkenä tarpeelliseksi varusteeksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta