Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Apuja ensimmäisen vaunun hankintaan

<< < (13/15) > >>

MRi:

--- Lainaus käyttäjältä: ophaa - 13.11.2020     kello on 16:07 ---Tuli vielä mieleen noita pohjaratkaisuja tutkiessa, että miten näette oven sijoittelun tällaisessa perhevaunussa? Parissa mallissa ovi on takana heti kerrossänkyjen vieressä. Tämä tuo toisaalta vaunuun pienen "eteisen" verrattuna siihen, että ovi olisi heti parisängyn vieressä ja siitä astutaan suoraan keittiön ja pöytäryhmän luo. Toisaalta mietin, onko se sitten haittana, mikäli lapset laitetaan aiemmin yöunille ja itse ollaan vielä pihalla ja ravataan sisälle ja ulos kerrossänkyjen vierestä.

--- Lainaus päättyy ---
Äänen kannalta todennäköisesti ero melko teoreettinen. Sen verran tuo ääni vaununkokoisessa tilassa liikkuu joka tapauksessa. Mutta jos kylmässä kelissä käyttää, niin oven avauksen yhteydessä ilmavirran kululla voi olla jo eroa. 

Ossi66:
Omasta mielestä perhevaunussa on paras sellainen ratkaisu jossa vanhemmatkin saa tarvittaessa pientä rauhaa eli ovi takapäässä kerrossängyn vieressä. Kerrossängyt saa kuiteski eristettyä liukuovella jos lapset nukkuu aiemmin.
Eli parisänky keulassa myös liukuovella eristettävissä ja parhaimmillaan siinä vieressä pesuhuone ja vessa  😉

Alan:
Ääni tuolle, toimii hyvin. Ikänään en ole ymmärtänyt ratkaisuja, joissa kerrossängyt on parisängyn vieressä. Tai päällä.

Olin melkein vaihtamassa Knausia Cabbyyn jossain vaiheessa, mutta muuten hienon vaunun pohjaratkaisut ei kelvanneet.

arska100:
Toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä. Itse taas pidin siitä että kaikki sängyt oli perällä ja sohva osasto jäi sohvaksi keulassa.

Alan:
Aivan. Se toki riippuu siitä, kuka käyttää. Tällainen nuori pariskunta, jolla lapset kulkee mukana, tykkää usein edellä kertomastani pohjaratkaisusta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View