Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Vaunun kytkentäkaapeli hankautui rikki
88k5:
^
On niitä ihan tehdasvalmisteisia kärryjä (e-hyväksyttyjä), joissa aisalla on vastaava pistorasia kuin autossa.. vaatii väliin uros-uros -kaapelin (spiraalin).
Ihan käypä ratkaisu. Kärryn säilyttämisessä sitten muistettava kaplu laittaa piiloon, että seuravalla kerrallakin löytyisi.. ei vieraat lainaile ;)
99:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 10.02.2021 kello on 10:46 ---^
On niitä ihan tehdasvalmisteisia kärryjä (e-hyväksyttyjä), joissa aisalla on vastaava pistorasia kuin autossa.. vaatii väliin uros-uros -kaapelin (spiraalin).
--- Lainaus päättyy ---
Saisi yleistyä kaikkiin vaunuihin moinen ratkaisu, helpottaisi viottuneen kaapelin vaihtoa.
Matkalainen:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 10.02.2021 kello on 11:45 ---Saisi yleistyä kaikkiin vaunuihin moinen ratkaisu, helpottaisi viottuneen kaapelin vaihtoa.
--- Lainaus päättyy ---
Pitää muistaa että siinä tulee yksi liitoskohta lisää ja yleensä nuo liitokset ajan myötä tahtoo hapettua ja oikutella. Minulla on ollut peräkärry kymmeniä vuosia ja en ole koskaan törmännyt että kaapeli menee rikki. Se vain täytyy laitta aisan päältä niinkuin jossain jo sanottiin. Tuo uros naaras liitos kyllä on oikutelleu ja pitänyt vaihtaa. Lisäksi tuo minun land cruiser ei tykkää niistä huonoista liitoksista, se aiheuttaa sähköpiolelle häiriön joka laittaa palamaan mittaristoon liikoja valoja . Kerran piti käydä toyota liikkeessä kuittautamassa vikakoodit pois . Makso vaan jtn 25 euroa ettei ees ollu kyllä kallis.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Matkalainen - 10.02.2021 kello on 12:03 ---Minulla on ollut peräkärry kymmeniä vuosia ja en ole koskaan törmännyt että kaapeli menee rikki. Se vain täytyy laitta aisan päältä niinkuin jossain jo sanottiin.
--- Lainaus päättyy ---
Kaikki kun ei osaa kytkeä likein vaunua, niin siksi olisi helposti vaihdettava kaapeli hyvä.
Laitetaan vielä kuva kaapelista joka on vedetty oikein:
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 10.02.2021 kello on 11:45 ---Saisi yleistyä kaikkiin vaunuihin moinen ratkaisu, helpottaisi viottuneen kaapelin vaihtoa.
--- Lainaus päättyy ---
Rikkinäisestä kohtaa johto poikki vaunun alle ja kaikki löysät pois ja uusi pistoke ja kytkentä autoon.Helppoa Thumb Ei virityksiä Thumbd
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta