Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Fiatin käsijarruongelma
El Maco:
Tankoa saapi pidennettyä aika helpostikin, jos siis laittaa lyhyen vaijerin ja uskon sen kelpaavan leimalle, tuskin inssi edes kiinnittää asiaan huomiota. Jos hitsaa kaksi jatkomutteria toisiinsa kiinni (yksikin kyllä riittäisi) ja jatkaa kunnollisella kierretangolla.
Ja kyllä, kengissä on säätö, kenkien päiden välissä, yläpuolella. Olin sen säätänytkin niin lähelle kuin sai, ei auttanut. Tässä tosin vaikuttaa noi tarvikekenkien ylipitkä kitkapinta, joka tekee sen, että säätäessä kengät alkaa mennä päistä liian lähelle ja oli päistä vähän kuluneetkin.
Kokeilen vielä (jos sen saa jostain nopeasti) Al-kon vaijeria jotta löytyykö tehot. Jos ei, niin sitten lyhyempää.
Ruuteri:
Omasta oon joutunu rasvaamaan pari kertaa sen nivelen tangon toisesta päästä ,johon tulee vaijeri kahvasta. Eli ei palauta kunnolla.
El Maco:
--- Lainaus käyttäjältä: Ruuteri - 9.08.2020 kello on 20:37 ---Omasta oon joutunu rasvaamaan pari kertaa sen nivelen tangon toisesta päästä ,johon tulee vaijeri kahvasta. Eli ei palauta kunnolla.
--- Lainaus päättyy ---
Sitä tutkailin jo aiemmin, liikkui herkästi, rasvasin toki samalla.
Lerssinen:
Sukuahan tuo on ivecolle vankasti, mulla on tuon dailyn tuulilasissa lappu että ei saa käyttää kuin pysähdyksissä ja leimalla ei edes koiteta (niillä on siitä erikseen tieto ettei kestä dynoa tahi liikkeellelähtötest iä)
mike:
Lähtee kuulemma jarrukilpi pyörimään mukana!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta