Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Fiatin käsijarruongelma
k69:
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 25.05.2024 kello on 16:22 ---Tällainen tiedote on olemassa
--- Lainaus päättyy ---
2006-07 eteenpäin mallejako tämä ohjeistus lähinnä koskee? Tosin mulle kyllä kelpais tuo tarra, mistähän kyselis?
Lerssinen:
Mulla on ivecossa tuollainen tarra (ja samat käsijarrut) ja aina niitä on höylätty dynolla :-X
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: k69 - 25.05.2024 kello on 18:47 --- 2006-07 eteenpäin mallejako tämä ohjeistus lähinnä koskee? Tosin mulle kyllä kelpais tuo tarra, mistähän kyselis?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se koskee varhempiankin esim. Cminun 244 mallia (2002 - 2006) siinäkin on levyt takana.
Tosin kaikissa tuon ikäisissä ei taida olla levyjä takana.
Tykkään käydä vakiopaikassa katsastamassa, niin ei tarvitse selittää.
Katsuri totesi edelliskerralla tässä taitaakin olla levyt takana, eikä vetänyt käsijarrua rullilla.
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 25.05.2024 kello on 18:52 ---Mulla on ivecossa tuollainen tarra (ja samat käsijarrut) ja aina niitä on höylätty dynolla :-X
--- Lainaus päättyy ---
Jarruja avattu sitten myös rälläkällä.
Lisäys
Ei Ivecossa aivan samanlaiset taida olla kun se on takaveto.
Miten sen jarrut eroaa Ducaton jarruista, en tiedä.
Lerssinen:
Itseasiassa tästä keskustelin joskus katsurin kans ja se sano että nuissa ivecoissa dynotus ei ole suoraan kiellettyä mutta pitää suorittaa "varovaisesti", uritetut rummut käppärissä.
Joku katsuri on koittanut paikollaan pysymistä nostamalla kytkintäkin pikkuisen ja sillä leima lappuun. Sama tarra siinä tosiaan siltikin on.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta