Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Invertteri/kahvinkeitin 900 w
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 8.04.2021 kello on 11:14 ---Minä en jaksa enää aurinkokennojen ja inverrtterien kanssa pelata.
--- Lainaus päättyy ---
??
Eihän niiden kanssa tarvi 'pelata'.
Kun ne on kerran laitettu, niin siinä ne ovat iankaiken.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 8.04.2021 kello on 11:48 ---??
Eihän niiden kanssa tarvi 'pelata'.
Kun ne on kerran laitettu, niin siinä ne ovat iankaiken.
--- Lainaus päättyy ---
No sitähän se on kokoajan. Onko akussa sähköä ja palioko lataa ja niin edelleen.
Se ajonaikainen latauski Kabeen vaatii täyden remontin Kaben sähköihin kun on niin naurettavat sähkölaitteet tässä että olokoot vain valaistukseen ja vespumppuun ???
Ruuteri:
Joo,tuo Moccamasteri on kyllä kaikkien kahvinkeittimien isoisä ja -äiti. Meiläkin ollu jo yli 20v. kotona ja kovassa käytössä. Käytön jälki näkyy, muttei haittaa minua. Vaimo tosin on huomatellu josko pitäis vaihtaa.. Voihan se olla että hän tarkoitti meikäläistä.. ;)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Kömppääjä - 10.04.2021 kello on 10:32 ---Ja minä olen pitänyt moccamaisteria aina yliarvostettuna,isona,rumana ja kalliina keittimenä. ;D Kestävyyskö siitä hyvän tekee vai mikäs?
Ei ikinä tähän torppaan. :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Se Moccamaster on nykyään samanlainen kömpelö, kuin oli jo 20 vuotta sitten...
Hankala käyttää, kun ei ole irrotettavia osia. Saako siitä vieläkään vesikannua irti? Itse olen tykästynyt Siemenssin laadukkaampiin keittimiin. Ne tuntuvat olevan nykyaikaisia ja kestäviä. Kahvikin maistuu yhtä hyvältä, kuin Moccamasterissa. Siinä ei kai ole muuta niksiä, kuin riittävän kuuma suodatusvesi.
smy:
Tämmönen se olla pitäis: https://www.thegearcaster.com/2010/07/primus-brewfire-gas-powered-coffee-maker.html
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta