Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Invertteri/kahvinkeitin 900 w

<< < (17/19) > >>

Ruuteri:
En ymmärrä miksi kahvi pitää suodattaa,kun liedellä pannussa tulee helevatan hyvä sufee. Ja iliman sähköä. Thumb
Ja perkeille sumpit vanhaan malliin.. ;)

armas ujomieli:
Pannukahvi on niin hyvää että tulee väliin mökilläkin keiteltyä kunnon porot Thumb

Hymer B654:

--- Lainaus käyttäjältä: Ruuteri -  7.04.2021     kello on 20:49 ---En ymmärrä miksi kahvi pitää suodattaa,kun liedellä pannussa tulee helevatan hyvä sufee. Ja iliman sähköä. Thumb
Ja perkeille sumpit vanhaan malliin.. ;)

--- Lainaus päättyy ---
   Suodattamalla saa jauhetusta kahvista rasvan jäämään suodatin paperiin !

Karabiilisti:
Ja liuotettua suodatinpaperista väriaineet ja kemikaalit kahviin  Thumb

Oulaa:
Kaasuliedellä sekä Trangialla ja toisellakin retkikeittimellä pulputetaan perkolaattoria tai keitämmä vettä ja suodatan suoraan termoskannuun jos matkakahvit keitän samalla eli 1,5 litraa kahvia.
Leirissä sitten moccamasteri valtakunnan verkossa . Ja on kulkenut mukana sama masteri ainakin kymmenen vuotta vahingoittumatta ja väliajat kotona käytössä.
Luja on vehe.
Minä en jaksa enää aurinkokennojen ja inverrtterien kanssa pelata. Nyt mennään niillä vehkeillä mitä vaunussa voi käyttää.
Eellinen omistaja oli nakannu Kaben kaasu-uunin pellolle ja laittanu sen paikalle mikrouunin ja siittä minä oon vähän vihanen. Ois aanu jättä se uunin paikalleen.

Nii ja reissussahan on ihan tärkeintä tuhrata sekä touhata  ja laittaa hyvät eväät.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View