Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Invertteri/kahvinkeitin 900 w
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 2.08.2020 kello on 19:09 ---Jos ei puutarhaleirissä ole muuta tekemistä...
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä Sen verta pitää olla aikaa tehdä oikeata ruokaa, että ei tartte äiteen tekemää ja mikroa.Sitä varten on vaunussa uunit, ja jos ei itse osaa tehdä, niin pyytää vaikkka vaimoa tekemään..
El Maco:
Eikö tämä(kin) asia olis enemmän semmonen,että antaa vaan jokaisen itse päättää miten karavaanarielämääns ä viettää. Miksi on niin hirmu vimma yrittää joka asiassa pakottaa kaikki muut samanlaiseen muottiin, jonka on itselleen rakentanut?
Lähetetty minun moto g(8) power laitteesta Tapatalkilla
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: El Maco - 2.08.2020 kello on 19:25 ---Eikö tämä(kin) asia olis enemmän semmonen,että antaa vaan jokaisen itse päättää miten karavaanarielämääns ä viettää. Miksi on niin hirmu vimma yrittää joka asiassa pakottaa kaikki muut samanlaiseen muottiin, jonka on itselleen rakentanut?
Lähetetty minun moto g(8) power laitteesta Tapatalkilla
--- Lainaus päättyy ---
Puhut vähän mutta asiaa Thumb
huopakatto:
Mukavat pari päivää kalajoella. Muutamat mikrotukset auton invertterillä, samalla vaunun akkua ladaten ,auto sammuksissa. Päälle kymmenet kahvin keitot vaunun invertteristä ja töllön katselut, kännyjen latailut päälle. Yhellä 140w lätkällä ei kummosia saanteja, ja akkua sen auto 62ah, vaunu 180ah
Tänä aamuna uhalla mikrotin, rullakebun ja pari burgeria vaunun invertterillä, hyvin riitti hönkä. 2aik 3lasta
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 2.08.2020 kello on 19:31 ---Puhut vähän mutta asiaa Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Nopeesti käänsit takkia Thumbd
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta