Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Invertteri/kahvinkeitin 900 w
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: JariL - 2.08.2020 kello on 17:23 ---Hah!Meille toi agre oli varustelistan kärkipäässä heti asuntoosan ilmastoinnin kanssa juuri siksi että puskassa voi olla päiväkausia pelkäämättä että esim akut sippaa ym.Jos ja kun joskus päivitän asuntoauton uudempaan on nuo kaksi ehdottomasti myös oltava.Mä en tykkää yhtään noista leirintäalueista että ikkunasta voi/joutuu katsoa mitä karavaanari kolleega juo ja syö.
--- Lainaus päättyy ---
En ole nyttenkään laittanut tökkeliä seinään kuukausikaupalla mennyt. Eikä ole agrea
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 2.08.2020 kello on 17:11 ---Ei todellakaan. Älytön ajatuskin. Puskaparkkeilijakin tarvii vettä sisään/ulos, kaupassa käytävä, pyykit pestävä. Puskaparkki tarkoittaa vain sitä ettei kaikki halua olla sfc-minkkitarhassa yhtenä rivissä. Näin vastaisin jos tosissas kyselisit.
--- Lainaus päättyy ---
Harvemmin kulkimessa pyykinpesu kone! Sfc, Saako teillä pestä pyykkiä ja käydä Suihkussa korvausta vastaan ::) Se siitä puska parkista Thumb
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 2.08.2020 kello on 18:35 --- Harvemmin kulkimessa pyykinpesu kone! Sfc, Saako teillä pestä pyykkiä ja käydä Suihkussa korvausta vastaan ::) Se siitä puska parkista Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Silloin mennään alueelle kun tarve tai muuten tuntuu siltä. On mulla vuosipaikkakin mutta en koko aika siellä. Enkä käytä seinäsähköä. Paitsi talvella
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 2.08.2020 kello on 12:11 ---Pääsääntöisesti itse tehty on ravitsevampaa, maukkaampaa , täyttävämpää ja siitä saa suuremman nautinnon kuin kaupan muovipurkeista.
--- Lainaus päättyy ---
Jos ei puutarhaleirissä ole muuta tekemistä...
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 2.08.2020 kello on 19:09 ---Jos ei puutarhaleirissä ole muuta tekemistä...
--- Lainaus päättyy ---
Heko heko, teen ruokaa muuallakin. Syö sä vaan "äitien tekemää".
Ei ole minulta pois :-*
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta