Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Invertteri/kahvinkeitin 900 w

<< < (10/19) > >>

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  2.08.2020     kello on 10:19 ---

Pahoittelen osallistumisesta ketjun vientiin pois aiheesta, mutta oikeasti minua kiinnostaa, missä säilytätte kahvinkeitintä ajon aikana, ja miten. Niitä kun ei ole kuljetusta varten suunniteltu (ainakaan minun kotivehjestä) ja matalahkoja ovat useimmat kulkineen hyllytkin. Meillä oli Ex-Hymerissä vielä joka hylly täynnäkin enkä Knausistakaan sille sopivaa hyllyä muista (vaunu nyt olikin paljon useammin verkkosähkössä eli kahvinkeitintä olisi voinut käyttääkin helpommin).

--- Lainaus päättyy ---

työautossa on kahvinkeitin kulkenut n.1,5miljoonaa kilometriä ihan avohyllyllä, mustekala pannun kahvan läpi ja hyllyyn kiinni.

tai itseasiassa kolme eri kahvinkeitintä, ovat kyllä hajonneet ihan muista syistä kuin että ois pannu särkynyt.

Vaunussa oli kahvinkeitin alakaapissa, mutta niin vähällä käytöllä että autoon en ajatellut laittaakaan. Keitellään liedellä.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  2.08.2020     kello on 10:19 ---Jokainen hyväksyköön itse toimintansa, mutta sähköllä käytettävä pulputuspannu on ainakin vähemmän särkymisherkkä kuin kahvinkeitin.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on kahvinkeittimen pannu teräksinen termos malli...

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  2.08.2020     kello on 10:19 ---Jokainen hyväksyköön itse toimintansa, mutta sähköllä käytettävä pulputuspannu on ainakin vähemmän särkymisherkkä kuin kahvinkeitin.

Pahoittelen osallistumisesta ketjun vientiin pois aiheesta, mutta oikeasti minua kiinnostaa, missä säilytätte kahvinkeitintä ajon aikana, ja miten. Niitä kun ei ole kuljetusta varten suunniteltu (ainakaan minun kotivehjestä) ja matalahkoja ovat useimmat kulkineen hyllytkin. Meillä oli Ex-Hymerissä vielä joka hylly täynnäkin enkä Knausistakaan sille sopivaa hyllyä muista (vaunu nyt olikin paljon useammin verkkosähkössä eli kahvinkeitintä olisi voinut käyttääkin helpommin).

--- Lainaus päättyy ---
Kahvinkeitin on tiskipöydän jatkeella vai miten tuota pöytätasoa kutsuisi omalla paikallaan koko ajan liukueste maton päällä. Totta tuossa paripyörä alustassa on sitten tasainen kyyti.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  2.08.2020     kello on 08:35 ---Enimmäkseen eineksiä tulee syötyä...

--- Lainaus päättyy ---

Tuo 'eines' on huono sana.
Varsinkin kun se joidenkin mielestä merkitsee jotain, lähes syömäkelvotonta.
Nykyään kaupoista saa erittäin hyvää, valmista ruokaa, joka tarvitsee vain lämmittää.
Jos haluaa matkalla leikkiä mestarikokkia ja tiskata astioita, niin 'KUKIN TAVALLAAn...'

K.E.V:
Pääsääntöisesti itse tehty on ravitsevampaa, maukkaampaa , täyttävämpää ja siitä saa suuremman nautinnon kuin kaupan muovipurkeista.
KUKIN TYYLILLÄÄN  ;D
Esim:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View