Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Invertteri/kahvinkeitin 900 w

<< < (9/19) > >>

aakoo:
Kahvinkeittimellä+invertterisähköllä keitetty aamukahvi on huono asia, jos agrekaatilla keitintä ruokkii niin ollaan jo saatanallisella tasolla.
Miten jos pulputuspannua lämmittää verkkosähköllä? hyväksyttyäkö vai vääräoppista kahvinkeittoa?
Heruuko itsejauhetusta luomukahvista lisäpisteitä?

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  2.08.2020     kello on 08:35 ---Enimmäkseen eineksiä tulee syötyä...

Minua kun ei pätkääkään kiinnosta leikkiä kotia jossain camping alueella, tai sen liepeillä. Enimmäkseen liikutaan eri kohteissa ja rattaat pysähtyvät vasta myöhään illansuussa.
Siksi ruokailut ovat olleet vain lyhyitä sessioita, jotka toteutetaan mahdollisimman helpolla. Ei kuitenkaan mitään huoltsikka ruokailua.

--- Lainaus päättyy ---
Usko tai älä Camping vihassasi 😅 Ruokaa voi tehdä niin syvällä skuttassa että oma sprägärikin häviää kaiuttomana puitten väliin. Ei edes pitkänä ajopäivänä einesten varassa.

Alan:
Jokainen hyväksyköön itse toimintansa, mutta sähköllä käytettävä pulputuspannu on ainakin vähemmän särkymisherkkä kuin kahvinkeitin.

Pahoittelen osallistumisesta ketjun vientiin pois aiheesta, mutta oikeasti minua kiinnostaa, missä säilytätte kahvinkeitintä ajon aikana, ja miten. Niitä kun ei ole kuljetusta varten suunniteltu (ainakaan minun kotivehjestä) ja matalahkoja ovat useimmat kulkineen hyllytkin. Meillä oli Ex-Hymerissä vielä joka hylly täynnäkin enkä Knausistakaan sille sopivaa hyllyä muista (vaunu nyt olikin paljon useammin verkkosähkössä eli kahvinkeitintä olisi voinut käyttääkin helpommin).

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  2.08.2020     kello on 08:35 ---Enimmäkseen eineksiä tulee syötyä...

Minua kun ei pätkääkään kiinnosta leikkiä kotia jossain camping alueella, tai sen liepeillä. Enimmäkseen liikutaan eri kohteissa ja rattaat pysähtyvät vasta myöhään illansuussa.
Siksi ruokailut ovat olleet vain lyhyitä sessioita, jotka toteutetaan mahdollisimman helpolla. Ei kuitenkaan mitään huoltsikka ruokailua.

--- Lainaus päättyy ---

jokainen tietty tyylillään, mutta ymmärrän hyvin kun miettii minkälainen keittiö tuollaisessa westfalia californiassa on. Menee tosiaan aika leikkimiseksi.

Alan:
Miten ne einekset lämmitetään, mikro melkeinpä oltava?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View