Tekniikkakeskustelut > Projektit

Solifer 450 artic kosteusvaurio

<< < (7/19) > >>

Lmc mies:
Itse tälläisenä retro/vintage hörhönä ei vaan voi kun Toivoa että vaunu pelastuisi :)

Tälläi Vajaa nelikymppisenä nuo tuon ajan solikat tuo tuulahduksen vanhoista hyvistä ajoista :P

Romppa11:

--- Lainaus käyttäjältä: Lmc mies - 21.07.2020     kello on 16:13 ---Itse tälläisenä retro/vintage hörhönä ei vaan voi kun Toivoa että vaunu pelastuisi :)

Tälläi Vajaa nelikymppisenä nuo tuon ajan solikat tuo tuulahduksen vanhoista hyvistä ajoista :P

--- Lainaus päättyy ---
Tätä minäkin toivon :) eiköhän se lähiaikona ala selvitä mitä tapahtuu...

Hesus:
pakkohan se on loppuun tehdä kun on se kattokin jo vahattuna odottamassa ekaa reissua  8) Thumb

Romppa11:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 21.07.2020     kello on 19:28 ---pakkohan se on loppuun tehdä kun on se kattokin jo vahattuna odottamassa ekaa reissua  8) Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Nöin on :) eikun siis ei se ollutkaan vielä vahattu...

Tää ilta mennyt pattereiden purkamisessa ja sähköjen, ehkä sitä joskus pääsee aloittamaan tuon eristeiden purkamisen :D

Romppa11:
Niin unohtui mainita että tällä foorumilla kun olen lukenut muiden projekteja niin on kyllä tullut siistiä jälkeä :) noista saa motivaatiota heti lisää, kuten myös siitä että kommentoidaan ja neuvvotaan näissä ketjuissa! :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View