Tekniikkakeskustelut > Projektit
Solifer 450 artic kosteusvaurio
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Romppa11 - 20.07.2020 kello on 21:35 ---Nyt tarvitaan neuvvoja. Olen lukenut paljon täällä nöistä vaunu remonteista. Mutta neuvvoja otetaan vastaan, etenki tuon lattian suhteen. Kannattaako eka tehdä lattia kuntoon, vai eka vaunun koppi että sen saa vahvaks ja kestää nostamista? Ja kuinka tuota uskaltais nostaa?
--- Lainaus päättyy ---
Paras tulee, jos hajotat koko kopan ja teet ensin lattian ja sitten seinät tasaisella tallin lattialla ja nostat paikoilleen.
Tuohan ei enää ole 'kosteusvaurio', vaan totaalinen tuho.
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: Romppa11 - 20.07.2020 kello on 22:42 ---Joo täytyy katsoa. Tää on ensimmäinen vaunu mitä tee, saas nähä kuinka käy :) alkaakohan kaikilla samasta karavaani ura :D
--- Lainaus päättyy ---
Saatat pistää vieläkin paremmaksi kuin:
https://karavaanari.org/index.php/topic,17052.0.html
Ellei tällä yksilöllä ole tunnearvoa, ehkä myytävänä on helpompiakin aihioita, riskinsä tässäkin, ja saa vielä vaikeamman?
Voihan myös tehdä ohjelman muutoksen, ja tehdä peräkärryn.
Romppa11:
Eli otsikon voisi muuttaa "solifer artic totaalinen tuho"? :D
Ja täytyy purkaa lisää ja miettiä mitä tälle tekee, olis kyl kiva laittaa kuntoo ja pitää tuon tyylisenä mitä on ollut, lähinnä tarkoitan et ulkopellit samana ja kaappien paikat yms.
Lerssinen:
Joo, vaikka minäkin olen tosi pitkälle sitä mieltä että vanha kannattaa aina korjata niin nyt on raja jo melko lähellä että kannattaako.. Tosin eihän nämä koskaan olekkaan kannattavuuskysymyk siä vaan ihan tekemisen ilosta tehtäviä prokkiksia.
Lähinnä ajattelisin sitä sillä että jos tekee kauhean vaivan ja panostaa aikaa & rahaa niin saako lopputuloksella varmasti itselle mieluisen ? Eli kannattaisiko sama aika&vaiva panostaa johonkin isompaan/erilaiseen yksilöön ? Se on sitten jokaisen itse päätettävissä taas se asia :)
Tässä yhden samanlaisen "kuivan" remonttia joitain vuosia aiemmin
https://karavaanari.org/index.php/topic,7364.0.html
Romppa11:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 21.07.2020 kello on 09:48 ---Joo, vaikka minäkin olen tosi pitkälle sitä mieltä että vanha kannattaa aina korjata niin nyt on raja jo melko lähellä että kannattaako.. Tosin eihän nämä koskaan olekkaan kannattavuuskysymyk siä vaan ihan tekemisen ilosta tehtäviä prokkiksia.
Lähinnä ajattelisin sitä sillä että jos tekee kauhean vaivan ja panostaa aikaa & rahaa niin saako lopputuloksella varmasti itselle mieluisen ? Eli kannattaisiko sama aika&vaiva panostaa johonkin isompaan/erilaiseen yksilöön ? Se on sitten jokaisen itse päätettävissä taas se asia :)
Tässä yhden samanlaisen "kuivan" remonttia joitain vuosia aiemmin
https://karavaanari.org/index.php/topic,7364.0.html
--- Lainaus päättyy ---
Se on kyllä totta. Mutta eijän se oo harrastus eikä mikään jos rahat ja aika ei mee :D täytynee kartoittaa tuo laajuus vielä kun saan patterit ja sähköt irti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta