Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Solifer Artic 480 kokonaismassan korotus

<< < (3/3)

elwari:
Se taisi olla ihan normaali käytäntö, että se vetomassa laskettiin suoraan omamassan mukaan, eikä piitattu valmistajan ilmoittamasta? Kun muistelen, että määräysten muuttuessa olisi valiteltu, ettei autoille saa enää kunnon vetomassoja, kun se valmistajan rajoitus tuli käyttöön, oliko se sitä 90-luvun alkua sitten?

elwari:
Onnistuu kokonaismassan korotus, paperi maksaa 390 euroa, hiukan on hinta noussut, pari sataa muistan jonkun maininneen. Mutta otettava se on, näin olen päättänyt.

Laitetaan vielä vuosimalli, 2009 on tämä Artic 480.

kimi:
Minulla oli vm. 1982 jenkkifarkussa 2000kg jarrutonta/jarrullista. En kyllä tiedä mikä se jarruton 2000kg olisi ollut, mahdollisesti joku hinattava laite. Ja aikoinaan yhdistelmä piti hyväksyä toisiinsa kytkettynä jos ei mollemmat ollut ristikytkentään hyväksytty katsastuksessa

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 24.06.2020     kello on 15:17 ---Minulla oli vm. 1982 jenkkifarkussa 2000kg jarrutonta/jarrullista. En kyllä tiedä mikä se jarruton 2000kg olisi ollut,

--- Lainaus päättyy ---

Se oli näppihäiriö.
Mullakin luki Lantikan otteessa, että jarrutonta 1000kg vaikka laki sanoi, jotta 50% omasta, kuitenkin enintään 750kg.
Ei ollut toimistohenkilö jaksanut lukea lausetta loppuun.    :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View