Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Ufo antenni
olalaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Exi - 24.06.2014 kello on 14:15 ---No niin kohta nähdään onko tämä ufo niin hyvä kun on kehuttu, jos se huomiseksi tulis ni pääsis kokeilemaan. Täältä tilasin: http://www.mediaplazashop.com/triax_ufo_150_lte_digital_fm__tv__28_db_antenni_5-24v_kayttoon
--- Lainaus päättyy ---
On se hyvä.Minä vedän toisesta ulos otosta radiolle anteenipiuhan niin ei tartte erillistä radio anteenia Thumb
Exi:
Toivotaan parasta. Meillä radio toimii sen mitä tarviikin. Saa vaa nähdä koska se antenni tulee kun on posti kuskit "lomalla"...
Lähetetty minun GT-I9300 laitteesta Tapatalkilla
Exi:
Nonii nyt on antenni kiinni ja kyllä se on pakko myöntää että ei oo ihan turha ostos!! Thumb Nyt näkyy kaikki kanavat ja kuvakin on tosi tarkka!
migel:
Mäkin ostin ton ufon ja vahvistimen siihen kun Korppoossa ei näkynyt mikään tolla mun vaunupaikalla.
Nyt näkyy mutta on vielä keleistä kiinni milloinka pikselöityy jne.
Toi antenni ja vahvistin ja 10m valmiiksi tehtyä antennikaapelia maksoi 90 egee + et sain virtakaapelin kaupantekijäks telkkariin ja joitain ekstra liittimiä.
Mulla on erillinen akku pelkästään antennivahvistimeen mut se ei juurikaan syö sähköä!
Olen kyllä tyytyväinen ko tuotteeseen........ .... t migel :D
akiville:
Ei kai mun hobbyn alkuperäis ufossa ja vahvistimessa sitten vikaa ole kun jollain muullakin tulee huonolla kelillö pikselimössöö.
Keuruulla oleilen ja muistelisin harava-antennillakin olleen vaikeuksia.
Radio toimii kyllä paljon paremmin oikeella radioantennilla.
-a-
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta