Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Ufo antenni
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 29.02.2012 kello on 16:02 ---Näen kaikki tarjolla olevat kanavat ja Tallinnan digin myös koska telkkarissani on MYÖS tuo uudempi digipakkaus jota Eesti käyttää.
--- Lainaus päättyy ---
Saapiko kysyä, mikä televisio ja malli on kysymyksessä?
Tuo MPEG4, vai mikä se lie ollut, on kaiketi oltava.
Mulle yksikään TV kauppias ei ole osannut sanoa, millä TV:llä näkee Baltiassa, Puolassa ja Norjassa.
Ilmeisesti Finluxilla on joku käypä malli, mutta edes Finluxin huolto ja maahantuoja ei osannut sanoa juuta, tai jaata.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 29.02.2012 kello on 16:51 --- UFO puolestaan on antanut vahvaa signaalia talon eteläseinustalla vain reilun metrin korkeudella maasta.
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa olisi saattanut se haravakin toimia.
vesako:
Onkos kukaan kokeillu Porvoon Kokonniemessä.
Siellä jos missä on vaikeat olosuhteet.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 29.02.2012 kello on 16:59 ---Saapiko kysyä, mikä televisio ja malli on kysymyksessä?
Mulle yksikään TV kauppias ei ole osannut sanoa, millä TV:llä näkee Baltiassa, Puolassa ja Norjassa.
Ilmeisesti Finluxilla on joku käypä malli, mutta edes Finluxin huolto ja maahantuoja ei osannut sanoa juuta, tai jaata.
--- Lainaus päättyy ---
Muistaakseni Philips 22pfl5614 22" Full-Hd litukka ja on kaapeli, antennidigi + MPEG4 , sillä näkyy noissa kaikissa. mm Portugali ottaa myös käyttöön ko. pakkausmuodon. Englannissa on osittain käytössä. Emmerdalesta ei kuulunut kuin ääni muutamilla paikkakunnilla :'(
http://www.p4c.philips.com/files/2/22pfl5614_60/22pfl5614_60_pss_aen.pdf
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 29.02.2012 kello on 16:59 ---Saapiko kysyä, mikä televisio ja malli on kysymyksessä?
--- Lainaus päättyy ---
Itse päivitin Norjan takia pari vuotta sitten m-auton töllö LG 20" mallii, jossa nimenomaan H.264/MPEG-4 AVC -tuki. Jota dvb-t formaatin viisaammin valinneet maat ottivat käyttöön, jotta samalla tekniikalla onnistuu HD TV (720p) - eikä niin kuin Suomi hätäillessään jäi 576i -loukkuun mpeg-2 valinnan takia :(
Turha oli kysellä tv-myyjiltä, sekottivat vain dvb-T2:een ;D
Norjassa näkyy kaikki SD:nä ja vapaasti NRK HD, Virossa jotain, Latviassa ja Liettuassa vain maksullisia, mutta näissä vielä analoginen käytössä. Puolassa ei tainnut tulla viime kesänä vielä mitää - analog rock's - ellei MM-kisojen takia jo toimi ;D
http://en.wikipedia.org/wiki/DVB-T
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta