Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Ufo antenni

<< < (6/29) > >>

pentti:
On muuten tehty sellaisen täysin puöreän ufon kassa töitä,aivan turhaa.
Anteeni liikkeen kaveri sano ei mitään vikaa (tehoton)
On niissä hyviäki tämä nykyinen,siinnä on kaksi piiskaa toisin sanottuna suunnattava ufo
tyypin anteeni ja toimii.

ose:
Oli kans sellainen iso (noin 60 cm) täysin pyöreä ufi, ei sillä mitään tehny :( Sitten oli harava mutta sen putsaaminen lumesta. :D Sitten tuo Triaxin Ufo, hyvin toimii ;D ei tarvi enää etsiä ;D ;D ;D

K.E.V:
Ne sivupiiskat ovat radiokanaville.....
Minulla on Polarissa vakio ufo jossa vahvistin. Toimii todella mainiosti.
Näen kaikki tarjolla olevat kanavat ja Tallinnan digin myös koska telkkarissani on MYÖS tuo uudempi digipakkaus jota Eesti käyttää.
Naapurillani on julmettu harava ja hän näkee sillä varmaan yhtä hyvin. Paikka on Tammisaaressa, saaressa jossa tunnetusti huono näkyvyys (ihan täytelähettimiä laitettu nurkkakunnalle)

Edit: Naapuri ehkä kommentoi omaa kuvaansa kun huomaa kirjoituksen, tai sitten ei  8)

Aakku:
Minulla autossa UFO toimii lähes kaikkialla. Myös UFO:oon kytketty autoradio alkoi kuulua sellaisissa paikoissa, missä tavallinen piiska antoi vain kohinaa.
Tästä rohkaistuneena hommasin UFON myös omakotitalon antenniksi. Talo sijaitsee niin rajamailla, että mikään harava ei antanut vahvistimellakaan kunnollista kuvaa, vaikka oli maston päässä katolla. UFO puolestaan on antanut vahvaa signaalia talon eteläseinustalla vain reilun metrin korkeudella maasta. Aikaisemmat parin kilometrin päässä kulkevan sähköjunankin aiheuttamat häiriöt poistuivat.
Voihan se olla huono antenni, mutta mulla toimii loistavasti ja oli helppo ja siisti asentaa.

MatsOnni:
En ymmärrä, miten Triax Ufo voi toimia joillakin hyvin kun mulla kahdessa viimeisessä se on ollut, eikä ole lähellekkään niin hyvä kuin harava aikanaan. Esim. Karhunkainalossa Triax ei toimi, mutta haravalla siellä aikanaan katselin ilman vaikeuksia. Silloin oli jo digiaika.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View