Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Saunakeskustelua

<< < (11/14) > >>

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" -  3.06.2020     kello on 17:17 ---http://www2.harvia.fi/content/fi/40/4684/Harvia%20M1.html

http://www2.harvia.fi/files/pdf_installation_info/41494/Pk%5FCE%5FVTT%5FFISV.pdf

Sivu16 on piipun asennusohje taakse tai päälle.

--- Lainaus päättyy ---
mutta mun kiukaassa pitäisi päällislähdön olla kiukaan etuosassa ei takana niinkuin tuossa on tuo päällislähtö. kuva kertokoon mitä tarkoitan.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  3.06.2020     kello on 21:06 ---mutta mun kiukaassa pitäisi päällislähdön olla kiukaan etuosassa ei takana niinkuin tuossa on tuo päällislähtö. kuva kertokoon mitä tarkoitan.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
90 asteen mutka, pätkä putkea, 90 asteen mutka ja saa ihan mille kulmalle haluaa.
Noita mutkia ja pätkiä löytyy saman firma piippu osastolta.
Ja varmaan kaikilta valmistajilta.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" -  3.06.2020     kello on 21:25 ---90 asteen mutka, pätkä putkea, 90 asteen mutka ja saa ihan mille kulmalle haluaa.
Noita mutkia ja pätkiä löytyy saman firma piippu osastolta.
Ja varmaan kaikilta valmistajilta.

--- Lainaus päättyy ---
Ei millään viitsisi mutkia laittaa mutta kait se on pakko jos kiukaan meinaa uusia. Vielä pienemmän kun löytäisi niin aina paranisi.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  3.06.2020     kello on 12:05 ---Mulla on "Mersu"  8)  Harvia Legend 240 ja vedenlämmitys Jeremiaksen pystymallin piippusäiliöllä.
Kiviä mulla hieman reilu 200kg, kun piikunjuuri vesisäiliön alta myös kivitetty.

--- Lainaus päättyy ---

Aika vähän kiviä, kun mulla on rivarisaunan kiukaassakin vain 140kg...

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  3.06.2020     kello on 22:19 ---Aika vähän kiviä, kun mulla on rivarisaunan kiukaassakin vain 140kg...

--- Lainaus päättyy ---

Niin mullakin tuo 140kg sisäsaunan sähkökiukaassa :)

Mutta se on suhteellista, jos sähkökiukaan "normaali" kivimäärä on 20-30kg ja puukiukaan joitain kymmeniä kiloja enemmän.
Legend 300 olis ollu ylimitoitettu mun saunaan, kun laskennalliset kuutiot on kuitenkin vaan noin 20

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View