Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Saunakeskustelua

(1/14) > >>

MatsOnni:
Usko saunan vetovoimaan on edelleen vahva, vaikka käyttäjiä ovat suurimmaksi osaksi keski-ikää vanhemmat. Onko niille käyttöä jatkossakin?

Perustan epäilykseni muutaman kerrostalon ja rivitalon seuraamiseen. Rivitalohuoneistois sa sauna on (vaate)varastona, kerrostaloissa käyttäjiä viikossa 0-3 ja huoneistoja kerrostaloissa 12-50.
Itse en osaa saunaa reissussa kaivata, enkä edes kuvittele valitsevani leirintäaluetta saunan perusteella. Silloin harvoin kun alueelle menen. 

PS. lisätään nyt vielä että toki itse, omakotiasujana, saunaa käytän, mutta minä olenkin keski-ikää vanhempi  ;D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 17.05.2020     kello on 11:40 ---Usko saunan vetovoimaan on edelleen vahva, vaikka käyttäjiä ovat suurimmaksi osaksi keski-ikää vanhemmat. Onko niille käyttöä jatkossakin?

Perustan epäilykseni muutaman kerrostalon ja rivitalon seuraamiseen. Rivitalohuoneistois sa sauna on (vaate)varastona, kerrostaloissa käyttäjiä viikossa 0-3 ja huoneistoja kerrostaloissa 12-50.
Itse en osaa saunaa reissussa kaivata, enkä edes kuvittele valitsevani leirintäaluetta saunan perusteella. Silloin harvoin kun alueelle menen. 

PS. lisätään nyt vielä että toki itse, omakotiasujana, saunaa käytän, mutta minä olenkin keski-ikää vanhempi  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Hyvässä Iässä olet Thumb

El Maco:
Minä taas, silloin kun alueelle menen, haluan mieluusti saunaan. Se puuttuu kulkimesta. En varsinaisesti aluetta valitse vain sauna mielessä, mutta jos muuten on tasavahvat alueet, sauna ratkaisee.

palokurki:
...Nii, mäki.

MRi:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 17.05.2020     kello on 11:40 ---Usko saunan vetovoimaan on edelleen vahva, vaikka käyttäjiä ovat suurimmaksi osaksi keski-ikää vanhemmat. Onko niille käyttöä jatkossakin?

--- Lainaus päättyy ---
Jos/kun sauna on rannalla ja yhdistyy uimiseen, niin silloin sillä on pointtinsa.

Kerrostaloissa nuo saunat on yleisesti sellaisia hikikoppeja että juuri ja juuri voi saunaksi kutsua. Sähkösaunastakin saa kohtuullisen kun se on oikein tehty ja kiuas sellainen missä kiviä se noin 100kg. Puulämmitteinen tietenkin paras.

Ulkomaisille kävijöille suomalaisen saunan luulisi olevan kokemus?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View