Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Mikä hyvä painepesuri

<< < (6/8) > >>

Kojootti:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.05.2020     kello on 16:11 ---Työkalun pitää olla oikein mitoitettu. Laadukas laite ei ole sama asia kuin liian suuri.

Joku tykkää ostaa romua vuoden-parin välein. Itse en miellä sitä järkeväksi, jos väline on käytössä. Joku kuumailmapuhallin tai sähköporakone, joita tarvitsee hyvin harvoin, ovat eri asioita. Välttää halpiskonekin, kun se 50 tunnin arvioitu kestoaika jakautuu

Edit: lopetin pohtimisen ja tilasin Kränzle HD 10/122 -mallin. En varmaan koskaan ole käyttökokemuksia jostain tuotteesta lukiessani nähnyt yhtä yksimielistä kehumista. Autotalliin pitäisi laittaa liitäntä lämpimälle vedelle pesuria varten.

--- Lainaus päättyy ---
Laitahan omat kokemukset tänne, kun olet pesuria testaillut. Thumb

elwari:
Ostin tuommoisen Kränzlen, siitä on aikalailla positiivisia kommentteja monessakin paikassa. Kyllä siinä heti on semmoinen jämäkkä tuntuma, ja vesimäärä on riittävä. Lava-auton alustan ja rungon sillä pesin ensimmäiseksi ennen hiekkapuhallukseen viemistä. 499 euroa näkyy useammassakin paikassa olevan, ei kannata sen enempää maksaa. Senkin katsoin, että Saksasta olisi 450 plus toimituskulut ja toimitusaika, niin ei kannata tilata sieltä. Tarvittaessa saa ruuvista paineen säädettyä pieneksi, jos jotakin arempaa pesee. Siinä on yksi suutin, mutta mun mielestä siinä on onnistunut viuhkan kuvio ja kun vettä tulee tarpeeksi, niin ei heti ainakaan muuta tarvitse. Sitten jos vesirännejä esim. innostuu putsaamaan, niin semmoisen 'vänkkyrän' suuttimen siihen saa. Kestävyydestä ei tietty vielä tiedä, mutta laadukkaalta tuo kyllä vaikuttaa. Ja jos isomman vesimäärän haluaa, niin se on sitten jo kolmivaihekone ja hinta aivan toinen.

Eikä niitä pyöriä tarvitse alle, tätä on helppo kanniskella kahvasta ja 10 metrin pesuletku vähentää siirtelyn tarvetta.

Ja itselle sopii se pelkistetty ja yksinkertainen rakenne, en tarvitse letkukelaa yms, ne on tietenkin ihan makuasioita.

Aakku:
Mulla oli Nilfisk...

Se toimi ihan hyvin neljä vuotta, mutta tänä keväänä alkoi pätkiä käynnistys. Kun helppasi liipasimesta, niin se oikeaoppisesti sammutti moottorin, mutta ei käynnistynyt kuin häristelemällä. Vein sen liikkeeseen, kun siinä oli 5 vuoden takuu. Maksoivat koko kauppasumman täysimääräisesti takaisin. Ei kuulemma neljä vuotiasta enää aleta korjaamaan.
No minä hain hyllystä uuden pesurin ja nyt mulla on taas uusi Nilfisk 5 vuoden takuulla. Totesin kaupassa, että mielestäni aika reilua.

pamaus:
Mulla on nyt ollut noin 15-20 vuotta Kärcherin muistaakseni k6, se jossa on metallipumppu. Ihan toimiva värkki ollut.

Kerran yhtenä keväänä luulin, että se meni rikki, kun ei tuottanut painetta, mutta se virkosi ja alkasi toimimaan.

Rengas meni kerran halki, kun vedin sitä pakkasella pihalla, uuden renkaan sai tilattua. Mukava kun tuohon kärcheriin saa erilaisia päitä, jotka sopii tuohon vanhaankin pumppuun. Esim terassipesuri on aivan oiva väline auton vanteiden pesuun. Ei roisku vesi yhtään.  :D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari -  4.06.2020     kello on 19:47 ---Ostin tuommoisen Kränzlen,

....

Ja itselle sopii se pelkistetty ja yksinkertainen rakenne, en tarvitse letkukelaa yms, ne on tietenkin ihan makuasioita.

--- Lainaus päättyy ---

Niinhän minäkin tein. Hyvin samat kokemukset. Jonkinlainen teline pitää letkulle laittaa autotalliin, muuten hyvä.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View