Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Mikä hyvä painepesuri

<< < (5/8) > >>

88k5:
Riippuu miten HD:na (HeavyDuty, ei harlikoihin liity) pesuri homman haluaa pitää. Onko aina vedet koneessa vai letkusulkeisia aina edessä..

Jos halvalla peseskelee, myrkkyä niille on tuloletkujen kanssa pulaamiset. Mäntäpumpun osissa muovia laakeripukkeina.. ylikiekkaa, jos ottavat (eli ilmakuplia tulovedessä) niin muovit sulaa ja laakerointi väljä ettei männän lyhentynyt isku tee kummosta painetta enää. Moottori jaksaa kyllä huutaa..

Noita italo-halpistekeleitä ihan tarpeeksi korjaillut, etten samanmaalaistakaan autoa huoli :-\ (*vhitsi*) makaroonin insinööritaito on mitä on..

Vähän kallimpi pesuri, jossa metalli/mesinkiosaa pumpussa, painekytkimissä taas ei tahdo tykätä vesien jatkuvasta seisottamisesta. Jumivat ajan oloon. En haluisi aina olla pitkien letkujen tyhjäks valuttamassa ja joka liitosta avaamassa - ilmeisesti pitäisi laittaa pitkästi toista tonnia koneeseen, että saisi kestävämpää laatua, jos sittenkään..

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 12.05.2020     kello on 18:27 ---Vähän kallimpi pesuri, jossa metalli/mesinkiosaa pumpussa

--- Lainaus päättyy ---

Kalliimmasta nyt silleen tiedä, mutta met. pumput noissa molemmissa omissani pitäisi kyllä olla ???

megaman:
Kalkki.  :o

Aakku:
Vielä kun löytäisi pakkasen kestävän pesurin...

Se on mun ongelma.

MRi:
Viimeisimpään Kärcheriin olen ollut ihan tyytyväinen. Ei hinnat alkaen malli muttei mikään ammattilaisvehjekää n.

Ja itse olen huomannut jos kokemukset ovat pääosin positiivisia, niin itse jään helposti merkkiloukkuun. Akku- ja porakoneet sekä sirkkelit ovat Dewaltia, naulaimet Sencoa jne.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View