Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Alkuperäisvaraosat.
K.E.V:
Volvon jarrupalat on tarvikkeet ;D . Kerran oli testi TM:ssä. Identtiset tulokset niin testissä kuin labrassa voittajan kanssa.
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 8.09.2011 kello on 19:50 --- ei mikään autonvalmistaja itse valmista mitään osia, voi toki omistaa osan alihankkijan osakkeista.
--- Lainaus päättyy ---
Älä viitsi yleistää. Autonvalmistajat tekevät paljonkin itse itselle. Tuo vannejuttu oli aika kaukaa haettu ;)
Jushi69:
Olen edelleenkin sitä mieltä että autonvalmistajat eivät todellakaan valmista omia pisteosia vaan tilaavat tietyin kriteerien täyttäviä osasia kilpailutuksen kautta.Se tuo autotehdas taitaa olla vaan kaikkien osien kokoonpanotehdas. ;D
Kuten olen sanonu että jotkut varaosa liikkeet myyvät alkuperäisen veroisia osia johtuen siitä että myytävät osat tulevat samasta tehtaasta mistä lähtee toisella logolla autonvalmistajalle ja myös autoliikkeen varaosa myyntiin.
Esim.laakerit ovat hyvä esimerkki.En tunne yhtään autonvalmistajaa joka tekee omalla nimellään laakeria vai oletteko kuulleet moista. :)
Samaa laakeritehtaan tuotteita käytetään sulassa sovussa sakemanneissa,briteissä,italiaanoissa ym...
perho-ukko:
Tilasin Wokkeloon Motonetistä etypyörän laakerit,taakse jarrusylinterit,yhteensä 77€,ei paha hinta,tiedä niistä nykyään,mikä on alkuperäistä !! ;D
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 8.09.2011 kello on 20:16 ---Olen edelleenkin sitä mieltä että autonvalmistajat eivät todellakaan valmista omia pisteosia vaan tilaavat tietyin kriteerien täyttäviä osasia kilpailutuksen kautta.Se tuo autotehdas taitaa olla vaan kaikkien osien kokoonpanotehdas. ;D
Kuten olen sanonu että jotkut varaosa liikkeet myyvät alkuperäisen veroisia osia johtuen siitä että myytävät osat tulevat samasta tehtaasta mistä lähtee toisella logolla autonvalmistajalle ja myös autoliikkeen varaosa myyntiin.
Esim.laakerit ovat hyvä esimerkki.En tunne yhtään autonvalmistajaa joka tekee omalla nimellään laakeria vai oletteko kuulleet moista. :)
Samaa laakeritehtaan tuotteita käytetään sulassa sovussa sakemanneissa,briteissä,italiaanoissa ym...
--- Lainaus päättyy ---
Onhan noita isompiakin kokonaisuuksia jotka ei ole autotehtaan omaa valmistetta, esim. Saab/Fiat/Lancia kori, Volvon moottori, Jaguarin hallintalaitteet, jne..
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 8.09.2011 kello on 20:21 --- Tilasin Wokkeloon Motonetistä etypyörän laakerit,taakse jarrusylinterit,yhteensä 77€,ei paha hinta,tiedä niistä nykyään,mikä on alkuperäistä !! ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä ne Motonetin osat hyviä on, tuleehan ne samalta tehtaalta kuin alkuperäisetkin. Saattaa vaan laatukriteerit olla sellaisia, ettei kelpaa merkkiliikkeelle, joilloin ne myydään B-osiana harakiriliikkeille. Itse käytän paljon Motonettia ja olen ollut tyytyväinen. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta