Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Alkuperäisvaraosat.

<< < (7/12) > >>

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 -  8.09.2011     kello on 22:03 ---Tota samaa harrastivat myös kuorma-auto puolella. Korjaus vain ei ollut kovin pitkäikäinen. ;)

--- Lainaus päättyy ---
Noo tuohon 2000 € hintaan voi jo korjailla 8 kertaa ja silti olis tullu halvemmaksi.
Ja 8 korjauksella luulen että tulis kilometrejä enemmän ku 32 tkm vais mitä.. ??? ???
Surkeeta on mersun laatu nykyään.. :-[

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 -  8.09.2011     kello on 22:06 ---Noo tuohon 2000 € hintaan voi jo korjailla 8 kertaa ja silti olis tullu halvemmaksi.
Ja 8 korjauksella luulen että tulis kilometrejä enemmän ku 32 tkm vais mitä.. ??? ???
Surkeeta on mersun laatu nykyään.. :-[

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on semmoinen tunne että on vähän mennyt joka merkillä alaspäin.  ??? Kyllä nuissa vw osissakin olis parantamisen varaa. Mulle asentivat uuden webasto autoon 2,5 vuotta sitten ja joka syksy on mennyt jotakin. Nyt pitäis hankkia vesipumppu siihen... >:(

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 -  8.09.2011     kello on 22:11 ---Mulla on semmoinen tunne että on vähän mennyt joka merkillä alaspäin.  ??? Kyllä nuissa vw osissakin olis parantamisen varaa. Mulle asentivat uuden webasto autoon 2,5 vuotta sitten ja joka syksy on mennyt jotakin. Nyt pitäis hankkia vesipumppu siihen... >:(

--- Lainaus päättyy ---
Joo sellanen viilis mullakin on.Mutta täytyy sanoa että samaan aikaan käyttöön otetut Mitsubishi l-200 lava-autot samoilla km. ja yhdellä on jo 42 tkm 24/7 ajoa takana niin olen yllättyny niiden kestosta.
Mitään sellaista ei ole tarvinnu uusia mitä ei käyttäjä ole ajamisellaan rikkonu.. ???
Jushin täytyy nyt antaa plussaa Mitsulle. :o
Helpolla on minut päästäny kun olen autovastaava firmassa..

88k5:
Jouduin minäkin uusimaan kytkimen käyttösylinterin Fordiin, joka muka-saksalainen turkkilaisten Turkissa kasaama. Osa tuli Suomen Fordin varastosta alkup. osana paitsi, että oli "generation 2" (2. sukupolvi). Ihan oli LUK ja Ford logot sopusoinnussa  ;D Valmistajasta ja valmistuttajasta ei epäselvyyttä

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 -  8.09.2011     kello on 22:20 ---Joo sellanen viilis mullakin on.Mutta täytyy sanoa että samaan aikaan käyttöön otetut Mitsubishi l-200 lava-autot samoilla km. ja yhdellä on jo 42 tkm 24/7 ajoa takana niin olen yllättyny niiden kestosta.
Mitään sellaista ei ole tarvinnu uusia mitä ei käyttäjä ole ajamisellaan rikkonu.. ???
Jushin täytyy nyt antaa plussaa Mitsulle. :o
Helpolla on minut päästäny kun olen autovastaava firmassa..

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä ne Japitkin osaa kestäviä kulkuneuvoja tehdä.. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View