rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Alkuperäisvaraosat.  (Luettu 15230 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Alkuperäisvaraosat.
    « Vastaus #30 : 8.09.2011 kello on 22:06 »
    Tota samaa harrastivat myös kuorma-auto puolella. Korjaus vain ei ollut kovin pitkäikäinen. ;)
    Noo tuohon 2000 € hintaan voi jo korjailla 8 kertaa ja silti olis tullu halvemmaksi.
    Ja 8 korjauksella luulen että tulis kilometrejä enemmän ku 32 tkm vais mitä.. ??? ???
    Surkeeta on mersun laatu nykyään.. :-[

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:52
    • Savo
    Vs: Alkuperäisvaraosat.
    « Vastaus #31 : 8.09.2011 kello on 22:11 »
    Noo tuohon 2000 € hintaan voi jo korjailla 8 kertaa ja silti olis tullu halvemmaksi.
    Ja 8 korjauksella luulen että tulis kilometrejä enemmän ku 32 tkm vais mitä.. ??? ???
    Surkeeta on mersun laatu nykyään.. :-[

    Mulla on semmoinen tunne että on vähän mennyt joka merkillä alaspäin.  ??? Kyllä nuissa vw osissakin olis parantamisen varaa. Mulle asentivat uuden webasto autoon 2,5 vuotta sitten ja joka syksy on mennyt jotakin. Nyt pitäis hankkia vesipumppu siihen... >:(

  • Vieras
  • Vs: Alkuperäisvaraosat.
    « Vastaus #32 : 8.09.2011 kello on 22:20 »
    Mulla on semmoinen tunne että on vähän mennyt joka merkillä alaspäin.  ??? Kyllä nuissa vw osissakin olis parantamisen varaa. Mulle asentivat uuden webasto autoon 2,5 vuotta sitten ja joka syksy on mennyt jotakin. Nyt pitäis hankkia vesipumppu siihen... >:(
    Joo sellanen viilis mullakin on.Mutta täytyy sanoa että samaan aikaan käyttöön otetut Mitsubishi l-200 lava-autot samoilla km. ja yhdellä on jo 42 tkm 24/7 ajoa takana niin olen yllättyny niiden kestosta.
    Mitään sellaista ei ole tarvinnu uusia mitä ei käyttäjä ole ajamisellaan rikkonu.. ???
    Jushin täytyy nyt antaa plussaa Mitsulle. :o
    Helpolla on minut päästäny kun olen autovastaava firmassa..

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:10
    Vs: Alkuperäisvaraosat.
    « Vastaus #33 : 8.09.2011 kello on 22:21 »
    Jouduin minäkin uusimaan kytkimen käyttösylinterin Fordiin, joka muka-saksalainen turkkilaisten Turkissa kasaama. Osa tuli Suomen Fordin varastosta alkup. osana paitsi, että oli "generation 2" (2. sukupolvi). Ihan oli LUK ja Ford logot sopusoinnussa  ;D Valmistajasta ja valmistuttajasta ei epäselvyyttä

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:52
    • Savo
    Vs: Alkuperäisvaraosat.
    « Vastaus #34 : 8.09.2011 kello on 22:23 »
    Joo sellanen viilis mullakin on.Mutta täytyy sanoa että samaan aikaan käyttöön otetut Mitsubishi l-200 lava-autot samoilla km. ja yhdellä on jo 42 tkm 24/7 ajoa takana niin olen yllättyny niiden kestosta.
    Mitään sellaista ei ole tarvinnu uusia mitä ei käyttäjä ole ajamisellaan rikkonu.. ???
    Jushin täytyy nyt antaa plussaa Mitsulle. :o
    Helpolla on minut päästäny kun olen autovastaava firmassa..

    Kyllä ne Japitkin osaa kestäviä kulkuneuvoja tehdä.. ;D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:52
    • Savo
    Vs: Alkuperäisvaraosat.
    « Vastaus #35 : 8.09.2011 kello on 22:28 »
    Jouduin minäkin uusimaan kytkimen käyttösylinterin Fordiin, joka muka-saksalainen turkkilaisten Turkissa kasaama. Osa tuli Suomen Fordin varastosta alkup. osana paitsi, että oli "generation 2" (2. sukupolvi). Ihan oli LUK ja Ford logot sopusoinnussa  ;D Valmistajasta ja valmistuttajasta ei epäselvyyttä

    Kyllä se suurimmaksi osaksi on näin että auto tehtaat ostaa alihankijoilta osat pois lukien koneet ja isommat komponentit. Aikanaan yli puolen miljoonan kuorma-auto odotti tehtaalla kun alihankia ei voinnut toimittaa yhtä johtosarjaa... ;D Naurattaa nyt mutta ei silloin kun seliteltiin asiakkaalle miksi auto ei tule.. ;)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:20
    Vs: Alkuperäisvaraosat.
    « Vastaus #36 : 9.09.2011 kello on 06:13 »
    Hiluxin takakartaanista meni ensimmäinen ristikko 75tkm kohdalla, muut oli kunnossa kuulemma. Loput 2 ristikkoa meni sitten 98tkm. 4-vetoa ei ole käytetty kuin tarpeen tullen, maastossa ja liukkaalla kelillä lähinnä risteys lähdöissä, ei pitävällä alustalla.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:35
    Vs: Alkuperäisvaraosat.
    « Vastaus #37 : 9.09.2011 kello on 13:21 »
    Motonetti on mainuttu monessa kirjoituksessa ja mjo on oikeassa siinä, että sieltä saa myös laadukkaita osia. Välttämättä sitä parempilaatuista tai tunnetumpaa merkkiä olevaa osaa ei hinnastosta löydy eikä tietty varastostakaan, mutta tilaamaalla se päivässä parissa yleensä tulee.

    Keskustelin pitkään jostakin osasta ja ilmeni, että nykyään käyttävät useaa tukkuria ja varastossa olleen merkittömän tilalle sain seuraavaksi päiväksi merkkituotteen.

    Yleensä käytän Koivunen Oyn Fixus liikettä ja siellä yleensä on tarjolla halpa ja kallis vaihtoehto.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
    Vs: Alkuperäisvaraosat.
    « Vastaus #38 : 9.09.2011 kello on 14:24 »

    Yleensä käytän Koivunen Oyn Fixus liikettä ja siellä yleensä on tarjolla halpa ja kallis vaihtoehto.

    Ja yleensä se halpa on laadullisesti huonompi ja kallis vaihtoehto laadukas. Mutta sen laadukkaan ja ns. alkuperäisen osan hinta onkin sitten lähellä toisiaan.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:20
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Alkuperäisvaraosat.
    « Vastaus #39 : 9.09.2011 kello on 14:29 »
    Tuossa meikäläisen Citikassa vaihdettiin joka katsastukseen joku nivel etupäähän. Sitten joku viisas sanoi, että kun ostat tarvike nivelen, katso että se on Saksalainen, ei Italialainen. Murheet loppui siihen. ::)

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:20.09.2023 kello on 17:48
    Vs: Alkuperäisvaraosat.
    « Vastaus #40 : 9.09.2011 kello on 15:24 »
    Ruotsissa tehdään myös laadukkaita osia kiinalaisiin autoihin kun aloittajan viestistä käy ilmi.
    Siis myös Made in Sweden merkintä on laadun tae. :)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: Alkuperäisvaraosat.
    « Vastaus #41 : 9.09.2011 kello on 15:37 »
    Ruotsissa tehdään myös laadukkaita osia kiinalaisiin autoihin kun aloittajan viestistä käy ilmi.
    Siis myös Made in Sweden merkintä on laadun tae. :)
      """ Eikös se ole toisin päin,Kiinasta tulee autojen komponentit Ruotsiin,!! """"  ;D ;D ;D

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:20.09.2023 kello on 17:48
    Vs: Alkuperäisvaraosat.
    « Vastaus #42 : 9.09.2011 kello on 15:42 »
    Ei. Kyllä Ruotsissa tehdään kiinalaisia autoja. Niin se maailma muuttuu.
    Ja tietysti osia kiinalaisiin autoihin.
    No kai niitä tulee Kiinastakin sinne.
     Niitä vaikeimmin tehtäviä missä tarvittaan ihan pieniä lapsen käsiä.
    Lapsityövoimankäytt ö kun on  ;)Ruotsissa kielletty.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: Alkuperäisvaraosat.
    « Vastaus #43 : 9.09.2011 kello on 15:48 »
    Ei. Kyllä Ruotsissa tehdään kiinalaisia autoja. Niin se maailma muuttuu.
    Ja tietysti osia kiinalaisiin autoihin.
    No kai niitä tulee Kiinastakin sinne.
     Niitä vaikeimmin tehtäviä missä tarvittaan ihan pieniä lapsen käsiä.
    Lapsityövoimankäytt ö kun on  ;)Ruotsissa kielletty.
      Saab on konkurssissa,Volvo meni kiinaan,että kyllä naapurissa menee hyvin !!! ;D ;D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    Vs: Alkuperäisvaraosat.
    « Vastaus #44 : 9.09.2011 kello on 16:12 »
    onhan siellä vielä hapansilakat :D :D :D ei taida ihan heti pois lähteäkkään. onhan ihan syötäviä.