Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tavaroiden lainailusta

<< < (3/6) > >>

K.E.V:
Minulla oli lyhyt Transporter aikoinaan. Kaveri halusi sitä lainata useastikin kun hänen rivari oli jyrkän mäen päällä. Piti mutkaista kävelytietä peruuttaa ovelle. Teki muuttoa sillä pikkuhiljaa. Sain aina hänen uuden XC90:n itselle alle ja oma auto palautettiin tankki täynnä ja pestynä.  Thumb

El Maco:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 18.04.2020     kello on 10:55 ---Minulla oli lyhyt Transporter aikoinaan. Kaveri halusi sitä lainata useastikin kun hänen rivari oli jyrkän mäen päällä. Piti mutkaista kävelytietä peruuttaa ovelle. Teki muuttoa sillä pikkuhiljaa. Sain aina hänen uuden XC90:n itselle alle ja oma auto palautettiin tankki täynnä ja pestynä.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Hyvät lainaajat on harvassa..

Ossi66:
Pitää velipojan mönkkäri pestä ja muistaa tankata piripintaan ennen palautusta😉

"Masi":
No minun sora scania on ollut jo 10 vuotta naapurin isännällä lainassa.
Ajelee omasta montusta soraa silloin tällöin omalle tielleen.
Viimme kesänä oli uuden kulutuslevyn laittanut lavan pohjaan, kun entisestä
oli alkanut tulla ohuempi aines läpi.
Jarrut on kuulemma juuri aukonut, aikaan kun tuntuu nyt olevan, kyseli jotta jos hän uudet hilppeet
hommaa, niin osallistunko kustannuksiin puolella hintaan, 400 € tuntu tulevan hintaa jostain
ruotsista tilattuna, lupasin maksaa.
Jos en ois lainannut, niin varmaan ois jo koppi ruostunut pois kokonaan jos se ois seisonut pihalla.
Nyt se saa seistä kuivassa konehallissa eli ehkäpä olen aika paljon voiton puolella.

armas ujomieli:
Kyllä minä lainaan kaikkea jos kaveri tarvii. Kaveria ei jätetä Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View