Sivuja:
Toiminto
  • #16 kirjoittanut Alan 08 Sep 2011
  • Paremmin se hinta pysyy kun ostat parikolmevuotta vanhan , vaikka Hymerin, siitä on jo "löysät pois"  ;)

    No juurikin näin.

    www.mobile.de
  • #17 kirjoittanut vippe 08 Sep 2011
  • No juurikin näin.

    www.mobile.de
    Näinhä se on..totta turisetta. Saksasta ei jaksa hakea enään autoa..kerran sielt yks pirssi haettiin ja siinäki iha riittävästi hommii kaikel taval..
  • #18 kirjoittanut Alan 08 Sep 2011
  • ^

    Olisko ensi kerralla parempi tuuri? Mulla on ollut kolmesti hyvä tuuri ja kerran melko hyvä.  :D
  • #19 kirjoittanut vippe 08 Sep 2011
  • ^

    Olisko ensi kerralla parempi tuuri? Mulla on ollut kolmesti hyvä tuuri ja kerran melko hyvä.  :D
    Voisha se tietyste ollakki, mutku ei nappaa sin lähtee laahustamaan. Gyl kelpaa joku täällä jo olevist iha hyvi. Ja onha meil toi defukka kans mikä tarts hävittää sit johonki rakoon..
  • #20 kirjoittanut kaitsute 08 Sep 2011
  • ^

    Olisko ensi kerralla parempi tuuri? Mulla on ollut kolmesti hyvä tuuri ja kerran melko hyvä.  :D

    Tuokin on sellainen asia, että pitäisi hyvin pitkälti tietää, että mitä on hakemassa ja mitä on kannattavaa hakea.

    No olutta ainakin.  ;)
  • #21 kirjoittanut vippe 08 Sep 2011
  • Tuokin on sellainen asia, että pitäisi hyvin pitkälti tietää, että mitä on hakemassa ja mitä on kannattavaa hakea.

    No olutta ainakin.  ;)
    Ja vinkkuu  ;D
  • #22 kirjoittanut Alan 09 Sep 2011
  • Tuokin on sellainen asia, että pitäisi hyvin pitkälti tietää, että mitä on hakemassa ja mitä on kannattavaa hakea.

    No olutta ainakin.  ;)

    Tottakai pitää tietää.

    Mutta loppupeleissä se oikean yksilön löytäminen ja yksilön todellinen kunto on myös tuuripeliä.

    Aika poikkeuksellista olisi, että tuonti ei kannattaisi taloudellisesti.

    Oluen kohdalla ei asiansa hallitseva voi erehtyä. :D
  • #23 kirjoittanut "Masi" 09 Sep 2011
  • Ja olut kannatta ostaa puolen litran purkeissa Cora nimisestä automarketista belgiasta. Premium pils, Sama jota saa myös suomesta hintaan noin 1,60 euroa maksaa täällä 41 centtiä. Ja parasta tuossa on, että kun sen kesälomalla suomeen tuo mukanaan ja palauttaa hylsyt kauppaan , niin saa vielä sen 15 centtiä pois hinnasta. Eli puoli litraa olutta maksaa 26 centtiä eli halpaa on
     
  • #24 kirjoittanut kaitsute 09 Sep 2011


  • Oluen kohdalla ei asiansa hallitseva voi erehtyä. :D

    Kuten sanotaan: Kannattaa tehdä sitä, mihin on taipumuksia.  ;D
  • #25 kirjoittanut Alan 09 Sep 2011
  • Kuten sanotaan: Kannattaa tehdä sitä, mihin on taipumuksia.  ;D

    Ja kaiken oppii vain kokemuksen kautta; joskus pitää kiertää kantapääkin.

    Niinkuin viimeksi, lopulta tuo Störtebeker ei ole kovin kummoista olutta, ei pilsnerinä eikä schwartzbierinä.

    Onneksi tää Hymeri miellyttää, kuten Knauskin aikaisemmin.
  • #26 kirjoittanut seppoko 09 Sep 2011
  • Ja parasta tuossa on, että kun sen kesälomalla suomeen tuo mukanaan ja palauttaa hylsyt kauppaan , niin saa vielä sen 15 centtiä pois hinnasta. Eli puoli litraa olutta maksaa 26 centtiä eli halpaa on
     

    Meinasitko, että vie takaisin Belgiaan ja saa pullopantin pois? Suomalaiset automaatit sylkäisee tuollaiset purkit takaisin syöttäjän silmille.
  • #27 kirjoittanut 88k5 09 Sep 2011
  • Meinasitko, että vie takaisin Belgiaan ja saa pullopantin pois? Suomalaiset automaatit sylkäisee tuollaiset purkit takaisin syöttäjän silmille.

    Kyllä mä olen sullonut onnistuneesti kaikki tuontitölkit automaattiin vaikka en mitään niistä saakkaa - parempi kierrätykseen kuin mullan alle  :-\
  • #28 kirjoittanut seppoko 09 Sep 2011
  • Kyllä mä olen sullonut onnistuneesti kaikki tuontitölkit automaattiin vaikka en mitään niistä saakkaa - parempi kierrätykseen kuin mullan alle  :-\

     :D  :D  :D Ehdottomasti näin. Tai  metallin kierrätykseen.

    En ole ite kokeillut, mutta poika sanoi, että työntää takaisin.
  • #29 kirjoittanut Alan 09 Sep 2011
  • Meinasitko, että vie takaisin Belgiaan ja saa pullopantin pois? Suomalaiset automaatit sylkäisee tuollaiset purkit takaisin syöttäjän silmille.

    Ei sylkäise vaan hyvittää. Sama tölkki Belgiassa ja Suomessa. Kuten Eggenberg Tsekissä, mutta se ei ole noin halpa.
  • #30 kirjoittanut kimi 09 Sep 2011
  • :D  :D  :D Ehdottomasti näin. Tai  metallin kierrätykseen.

    En ole ite kokeillut, mutta poika sanoi, että työntää takaisin.

    Jotkut automaatit ei ota vastaan ulkomaalaisia tölkkejä vaan sylkäisee takaisin, toiseet taas ottaa ne vastaan muttei hyvitä mitään. Itse vien kyllä ne 0 panttitölkitkin kierrätykseen.
Sivuja:
Toiminto