Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Renkaan kantavuus.

<< < (21/26) > >>

K.E.V:
Jaa, mikäli minä sanon mielipiteeni. Niin Nokian tai Michelin. Oman maun mukkaa . Mikäs koko Wokkelossa on ?

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  9.05.2012     kello on 08:07 ---Jaa, mikäli minä sanon mielipiteeni. Niin Nokian tai Michelin. Oman maun mukkaa . Mikäs koko Wokkelossa on ?

--- Lainaus päättyy ---
  185/14 C

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  9.05.2012     kello on 08:07 ---Jaa, mikäli minä sanon mielipiteeni. Niin Nokian tai Michelin.

--- Lainaus päättyy ---

Onkohan Michelinillä parempi kate kun nyt olen jo huvikseni kysellyt rengasliikkeiltä matkailuautoon kesärenkaita niin yleensä suositellaan heidän puoleltaan Micheliniä mieluummin kuin Nokiaa, tietenkin siis he joilla on molempien edustus, vai onko se vaan tuo Camping-rengas saanut jotenkin muuten tuon suitsutuksen.

K.E.V:
Oiskos siihenkin vastauksena kuluttajien tuntuma ja hyvä palaute renkaasta. Michelin Agilis on kuulu kestävyydestään ja äänettömyydestään. Ehkä pitäisi tehdä eduskuntakysely rengasmerkkien katteesta ja eroista. ???

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  9.05.2012     kello on 08:04 --- Olis renkaiden osto edessä Wokkeloon,mitkähän olis hyvät ??

--- Lainaus päättyy ---

Hyvästä tiedä mutta miten olisi..

Goodyear Cargo G28 185/80R14 102P C  hinta 76€ kpl

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View