Tekniikkakeskustelut > Retkeilyautot

Ivecolta uusi vaihtoehto senttikikkailluille "matkailuautoille"

<< < (5/8) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 23.03.2020     kello on 14:23 --- Tähän kolmen litran kone ja se uusi automaatti niin avot 8)

--- Lainaus päättyy ---

Kaksi täysin turhaa ikkunaa ja sitten tuo suihku....?

Rauno:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 23.03.2020     kello on 14:23 --- Tähän kolmen litran kone ja se uusi automaatti niin avot 8)

--- Lainaus päättyy ---

Tuossa alkaa oleen jo ideaa! Jääkaappikin siedettävän kokoinen ja suihkua ei ole monessa retkiksessä!

Tursus:
Pohtikaapa, turhanulisijat, mikä tässä on pielessä? Verokikkailu vai vero? 60-luvulla tilapäiseksi säädetty autovero. Se pois, niin ei tarvitse kenenkään kikkailla ja voi rakentaa sellaisen menopelin kuin itse tarvitsee.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Tursus - 23.03.2020     kello on 19:31 ---Pohtikaapa, turhanulisijat, mikä tässä on pielessä? Verokikkailu vai vero? 60-luvulla tilapäiseksi säädetty autovero. Se pois, niin ei tarvitse kenenkään kikkailla ja voi rakentaa sellaisen menopelin kuin itse tarvitsee.

--- Lainaus päättyy ---

Mitä veroa haluaisit maksaa lisää sen sijaan?  Palkasta?

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Tursus - 23.03.2020     kello on 19:31 ---Pohtikaapa, turhanulisijat, mikä tässä on pielessä? Verokikkailu vai vero? 60-luvulla tilapäiseksi säädetty autovero. Se pois, niin ei tarvitse kenenkään kikkailla ja voi rakentaa sellaisen menopelin kuin itse tarvitsee.

--- Lainaus päättyy ---
Tästähän voit turhanulista eduskuntaan joka verolaeista päättää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View