Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Koronavirus ja mitä se aiheuttaa kellekin

<< < (30/71) > >>

Alan:
Nyt on hyvä purkaa työruuhkia ja suunnitella tulevia, reissuista alkaen. Tuossa olisi yksi rakennusprojektikin pohdittavana.

armas ujomieli:
Töissä meitä satoja henkiä, vieri vieressä painetaan niin kuin ennenkin. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Kriittinen ala, huoltovarmuus. Nooh eri osastot jo pitkään istuneet eri pöydissä ruokala/kahvila/eväshuone.

migel:
Minulle henkilökohtaisesti se on opettanut että perinteiset suomalaiset kotiruoat ovat karanteenissa nousseet arvoon arvaamattomaan ja joka on myös näkynyt ruokamenoissa ja palauttanut mieleen lapsuuteni hyvät,terveelliset ruuat ja vatsa kiittää.
Kotimaiset juurekset,kaalit sun muut potut halpoja ja maukkaita ja uunissa niistä taikoo parin,kolmen päivän eväät vain mielikuvitus on rajana eri lisukkein höystettynä.
Turhat ajot karsiutuneet pois. Ikävä kebabiin tai pizzaan on loistanut poissaolollaan ja olen huomannut ne turhiksi.
Summa summarum,tämä pandemia on opettanut miten paljon turhaa ihminen ostelee ja perusarvot ovat hienoja! Myös lähimmäisen kunnioitus on noussut oikealle tasolle ja arvostaa toisten terveyttä.
Jos ja kun tästä puhtain paperein selviämme,niin kenties turha vouhkaaminen ja kulutus on enemmän järkevissä rajoissa ja vanhat arvot kunniaan,-sen minä olen oppinut tästä hirvittävästä pandemiasta.

t migel ;)

"Masi":
Antwerpenin satamassa otetaan kaikille työntekijöille
käyttöön rannekkeet jotka varoittavat 2 m eteisyydestä
toiseen henkilöön. Koskee rekkakuskeja, laivojen henkilökuntaa
ja kaikkia jotka ovat satama alueella.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 17.04.2020     kello on 18:57 ---Antwerpenin satamassa otetaan kaikille työntekijöille
käyttöön rannekkeet jotka varoittavat 2 m eteisyydestä
toiseen henkilöön. Koskee rekkakuskeja, laivojen henkilökuntaa
ja kaikkia jotka ovat satama alueella.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Antaako nämä sähköshokkeja jos on liian lähellä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View