Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Koronavirus ja mitä se aiheuttaa kellekin

<< < (29/71) > >>

"Masi":
Kolmesti ovat kyselleet halunko itselleni ja perheelle lentopaikat suomeen.
Kolmesti olen sanonut että en halua ja jos haluan suomeen, kykenen kyllä itse matkat järjestämään.

Alan:
Eipä tässä kuumottele kuin kaupassa käynti. Kerran-kaksi viikossa käyn konttorilla, muuten työskentelen kotona. Lenkille pääsee ja harvassa on paikat, joissa pitää muita ihmisiä väistellä, kun valitsee reittinsä oikein. Matkailuautolla saa reissata rauhassa.

Typeryksiä kyllä näkee matkalla konttorille ja kaupassa. Toivottavasti iskee tauti heihin eikä heidän kuljettamanaan joihinkin varovaisiin ja riskiryhmään kuuluviin.

JJJ:
Onhan se toki ilahduttavaa kun yrittävät huolta pitää. Me vain sovittiin, että ilmoitan onnistuuko paluuni perjantaina vai ei. Kyselijänä oli Suomen Liettuan suurlähettiläs. Olin nyt kuitenkin epävarmana aikana tehnyt matkustusilmoitukse n mitä en koskaan aikaisemmin ole tehnyt. Viikko sitten kun lähdin niin passintarkastajilla schengen alueen ulkopuolelle siirryttäessä oli aikaa keskittyä meikäläiseen. Iltapäivällä klo 15.00 olin 7. asiakas.

remppa:
Itellä työt jatkuneet normaalista, ei edes ollut talvella lomautuksia! kesälomaakaan ei kokonaan saada kiireentakia. Vaimolla tosin päiväkoti ja ja kaupan sijaisuudet täysin loppuneet. Toki ensimmäiset tartunnat meidänki kunnassa, mutta metsässä on vielä tilaa askarrella:)

ktako:
Vi....aa  :'(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View