Tekniikkakeskustelut > Projektit

Yhdistetty asuntovaunu/tavarankuljetusvaunu

<< < (6/12) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: SportTraveller -  7.01.2023     kello on 01:21 ---Olen itse pohtinut vähän samanlaista, mutta ajatuksena alottaa tekeminen vaunusta, josta pääosin sisustus ulos, niin että kelkka mahtuu tulevista takaovista sisälle.

--- Lainaus päättyy ---

Näitähän on ihan tehdasvalmisteisena kin esim. Knaus Deseo Thumb

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec -  7.01.2023     kello on 09:47 ---Näitähän on ihan tehdasvalmisteisena kin esim. Knaus Deseo Thumb
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Kas, kun ei lampaita lastannut tuonne perään!   :laugh:

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  7.01.2023     kello on 10:11 ---Kas, kun ei lampaita lastannut tuonne perään!   :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
Älä muuta viserrä, samahan se on papanat tai öljyt lattialla. Sekä painonjakautumatkin osuu kohdalleen sekä kantavuudet 🤣

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  7.01.2023     kello on 12:23 ---Sekä painonjakautumatkin osuu kohdalleen sekä kantavuudet 🤣

--- Lainaus päättyy ---

No tuo Deseo on jarrullinen telivaunu, jossa lastattavuutta on yli 500kg, joten... No sanotaan vain että kannattaisi varmaan ensin selvittää asiat ja vasta sitten ruveta sitä pilkkakirvestä heiluttelemaan, jookosta ::)
https://www.knaus.com/fi-fi/matkailuvaunut/deseo/highlights/

K.E.V:
Samanlailla ne öljyt ja kurat tippuu vaikka olisi 4 akselia peräkkäin. Sekä edelleen se painopisteen sijainti. Voi telinkin lastata väärin. Olen noita kai 2 nähnyt tuolla mantereella. Ei rätkyttimiä kyydissä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View