Tekniikkakeskustelut > Projektit
Yhdistetty asuntovaunu/tavarankuljetusvaunu
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: SportTraveller - 7.01.2023 kello on 01:21 ---Olen itse pohtinut vähän samanlaista, mutta ajatuksena alottaa tekeminen vaunusta, josta pääosin sisustus ulos, niin että kelkka mahtuu tulevista takaovista sisälle.
--- Lainaus päättyy ---
Näitähän on ihan tehdasvalmisteisena kin esim. Knaus Deseo Thumb
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 7.01.2023 kello on 09:47 ---Näitähän on ihan tehdasvalmisteisena kin esim. Knaus Deseo Thumb
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Kas, kun ei lampaita lastannut tuonne perään! :laugh:
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 7.01.2023 kello on 10:11 ---Kas, kun ei lampaita lastannut tuonne perään! :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Älä muuta viserrä, samahan se on papanat tai öljyt lattialla. Sekä painonjakautumatkin osuu kohdalleen sekä kantavuudet 🤣
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 7.01.2023 kello on 12:23 ---Sekä painonjakautumatkin osuu kohdalleen sekä kantavuudet 🤣
--- Lainaus päättyy ---
No tuo Deseo on jarrullinen telivaunu, jossa lastattavuutta on yli 500kg, joten... No sanotaan vain että kannattaisi varmaan ensin selvittää asiat ja vasta sitten ruveta sitä pilkkakirvestä heiluttelemaan, jookosta ::)
https://www.knaus.com/fi-fi/matkailuvaunut/deseo/highlights/
K.E.V:
Samanlailla ne öljyt ja kurat tippuu vaikka olisi 4 akselia peräkkäin. Sekä edelleen se painopisteen sijainti. Voi telinkin lastata väärin. Olen noita kai 2 nähnyt tuolla mantereella. Ei rätkyttimiä kyydissä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta