Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
SSD päivitys herättää läppärin eloon
Karabiilisti:
pyörivällä kovolla?
Eikai ssd noin kauaa vie?
Paljonko keskusmuistia?
Piti uteliaisuudesta mitata vielä tämä lenovo7470.....
Lepotilasta starttinapin painalluksesta kirjautumisruudun aukeamiseen 3-3.5 sekunttia.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 24.02.2020 kello on 17:53 ---
Piti uteliaisuudesta mitata vielä tämä lenovo7470.....
Lepotilasta starttinapin painalluksesta kirjautumisruudun aukeamiseen 3-3.5 sekunttia.
--- Lainaus päättyy ---
Ei mun vanhuskaan yhtään hitaampi ole lepotilasta avaamisessa, voi olla jopa nopeampi. Kylmäkäynnistys kestää win 10 reilun 20 sekuntia, nettiyhteyttä joutuu vielä hetken odottelemaan.
88k5:
HP Zbook (i7 2.6GHz, SSD:t); HP Client Security (Single Sign On päällä), sormen jäljellä sisää bioslukituksesta suoraan WinLogOn, TPM-päällä, Bitlocker pureksii auki, FS Total+VPN.. työpöytä auki 31 sekunnissa. Reilu sekuntti meni, että älysin sormea skannata.. kone oli ollut yli viikon kiinni.
Muita kuvia ei näkynyt kuin Hpbios lukituksen (kaikki post-sälä poissa), seuraava oli työpöytä. Eli lisänäyttö usb-c thunder bolt telakalla ja tietty näppis, hiiri, verkkokortit täydessä toiminnassa.
K.E.V:
Omatekoinen i7 , 24gt muistia , 512gb ssd , pari normi pyörivää + pari verkkolevyä.
25 sekkaa on työpöytä auki kun koneen sammuksista starttaa.
Mitään ei ole disabloitu startista.
Nopeampi tuo mun Yoga on , ehkä 15-18 sek kylmästä.
Mutt ei mulla mikään kiire ole. Lähtee kun tuntuu hyvältä.
Pakko oli mitata tämä kun oli "kuuma aihe" orgissa.
tsahkali:
:laugh:
Juu tästä tulikin todella kuuma aihe!
30s meni tällä kylmäkäynnistykseen, lepotilasta senverta, mitä mieheltä meni ottaa hiiri käteen ja klikata.
:laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta