Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Netistä tilaaminen, Eu-ulkopuolelta

<< < (16/18) > >>

Karabiilisti:
tuota olen ihmetellyt kun pankit lähettävät pankkikortteja/visoja ihan normi postina.

Sellasen kun joku nappaa laatikosta niin et itse huomaa tapahtumaan pariin viikkoon...koska pankki ei edes ilmoita koska kortti saattaisi tulla....vastuutont a menoa!

Eikä korttia tarvi edes pysyvästi varastaa...riittää kun nappaa kortin molemmista puolista kuvat...sitten vaan nettiin tilailemaan....

Lerssinen:
Saapa huomata miten arpovat ameriikanpaketin tullit, tilasin mersuun osia välimiehen kautta. Alkuperäinen hinta on 85$ ja se lähetti sen välimiehelle samalla rahalla. Välimies laittoi prio paketilla tänne niin se maksoi 54$ mutta siihen tulee automaattisesti jenkkien postin palvelun vuoksi "insurance value 200$" joka tottakai lukee siinä lähetyksessä.

Melko varmaan maksattavat tullin tuon 200 perusteella vaikka se on oikeasti 85.

K.E.V:
Printtaat alkuperäislapun missä näkyy ostohinta. Monesti olen tehnyt

seppoko:
Joko Britannia on EU:n ulkopuolinen. Juuri löysin sieltä edullisen akun porakoneeseen.

Makro:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 29.02.2020     kello on 11:46 ---Saapa huomata miten arpovat ameriikanpaketin tullit, tilasin mersuun osia välimiehen kautta. Alkuperäinen hinta on 85$ ja se lähetti sen välimiehelle samalla rahalla. Välimies laittoi prio paketilla tänne niin se maksoi 54$ mutta siihen tulee automaattisesti jenkkien postin palvelun vuoksi "insurance value 200$" joka tottakai lukee siinä lähetyksessä.

Melko varmaan maksattavat tullin tuon 200 perusteella vaikka se on oikeasti 85.

--- Lainaus päättyy ---
Nii tai oikeasti 139 kun tullausarvoon kuuluu rahti eu-alueelle.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View