Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Netistä tilaaminen, Eu-ulkopuolelta

<< < (18/18)

Karabiilisti:
Joskus tulee halpaa tavaraa.  :laugh:

Kesän aikana on tullut pari pakettia ilmaiseksi.

Toisessa atk kamaa, paketti katosi seurannasta, reklamoin kunnei tullut määräajassa ja tilasin toisesta paikasta samanlaisen. Palauttivat rahat eksyneestä. No 2 viikon kuluttua se oli ilmestynyt postilaatikkoon.... mutta ei ongelmaa torissa joku halusi ostaa sen (-otonetin hinnalla).  Thumb

Ja yksi paketti katosi koronakaaoksen melskeisiin. Palauttivat rahat määräajan umpeuduttua. No nyt yllättäen 6kk jälkeen paketti oli postilaatikossa.  :o
(suomen postikin oli hautonut sitä 3viikkoa vantaalla)

99:

--- Lainaus käyttäjältä: hidas muttasilti edelläsi - 21.08.2020     kello on 13:30 ---Ekan kerran kävi näin kun tavaraa tilaa. Tilasin kaksi DC-DC säädintä ja sain samaan aikaan kaksi pakettia samalla lähetystunnuksella ja kummassakin oli 2 säädintä eli nyt mulla on niitä 4 ja siis maksoin kahdesta.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

mulla tuli aikoinaan Ericssonin 3G kortteja läppäriin 5kpl, kun olin tilannut yhden. Ilmeisesti keräilijä oli katsonut vain että 1kpl, eli yksi pussillinen (=5kpl)  :D

hidas muttasilti edelläsi:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 21.08.2020     kello on 14:52 ---mutta ei ongelmaa torissa joku halusi ostaa sen (-otonetin hinnalla).  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Itse maksoin noista kahdesta alle 2e kappaleelta... vois laittaa noi kaksi ylimääräistä myyntiin Suomen hinnoilla eli vaikka 10e kpl :D

Karabiilisti:
rohkeesti vaan myyntiin....
just tilasin kännykuoret uuteen kännyyn pari euroa kotiin tuotuna....täsmälle en samanlaiset myynnissä kotimaisessa verkkokaupassa 16,95 + postikulut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View