Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Netistä tilaaminen, Eu-ulkopuolelta
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 13.02.2020 kello on 13:48 ---Pitääkö Kiinapaketit nyt desinfioida päältä ja varsinkin sisältä kasvosuojat päällä ennen käyttöä?
--- Lainaus päättyy ---
Tuleeko sieltä nyt mitään, kun Finnair ei lennä sinne/sieltä?
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 13.02.2020 kello on 14:54 ---Tuleeko sieltä nyt mitään, kun Finnair ei lennä sinne/sieltä?
--- Lainaus päättyy ---
Eikö ennemminkin paketit kulje rahtilentojen nurkissa kun melkein ilmaseksi tulevat?
Karabiilisti:
paketteja tulee ja naamareita menee... maksavat jopa 15eur kpl.... täällä 50cent....
hidas muttasilti edelläsi:
Heh tänään tuli postilaatikkoon 16.11.2019 tilattu paketti josta olen rahat jo saanut takaisin tilille kauan sitten. ;D
Tuon kanssa tais käydä niin, että paketti tuli suomeen postilakon aikana ja lähti takaisin kiinaan ja sieltä sitten näköjään sen uudelleen lähettivät.
No kannattiko tilata kiinasta niin kyllä sain ilmaiseksi nippelit ja tarve on niille vasta keväällä.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: hidas muttasilti edelläsi - 14.02.2020 kello on 17:49 ---Heh tänään tuli postilaatikkoon 16.11.2019 tilattu paketti josta olen rahat jo saanut takaisin tilille kauan sitten. ;D
Tuon kanssa tais käydä niin, että paketti tuli suomeen postilakon aikana ja lähti takaisin kiinaan ja sieltä sitten näköjään sen uudelleen lähettivät.
No kannattiko tilata kiinasta niin kyllä sain ilmaiseksi nippelit ja tarve on niille vasta keväällä.
--- Lainaus päättyy ---
Vähän samalla tavalla kävi mulle...
Paketti julistettiin kadonneeksi ja tilattiin uusi pikana Kiinasta. Reilu kuukausi myöhemmin ilmestyi kadonnutkin paketti.
Tällä hetkellä taas Posti kurmuttaa. Paketti lähti Kiinasta 20.1 ja saapui Vantaalle 31.1. Tullaus tapahtui 5.2 ja paketti vapautui Postin kuljetettavaksi. Nyt on 9 päivää kulunut ja pakettia ei ole näkynyt, eikä seurantakaan enää toimi. Menee taas viikonlopun yli, jotta voi edes kysellä perään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta