Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet
Puhdas siniaalto vai modifioitu siniaalto invertteri?
att57:
--- Lainaus käyttäjältä: att57 - 7.02.2020 kello on 08:54 ---Tuon "huusin" eilen ko. firman huutokaupasta hintaan 121€+rahti 16.90e. Saa nähdä millanen on kunhan joskus tulee. Painoa laitteella melkein 6 kiloa, saman tehoisia kaupan melkein puolta kevyempinäkin. En tiedä mistä painoero sit johtuu.
https://www.ebay.de/itm/Spannungswandler-Wechselrichter-reiner-Sinus-1500-3000-Watt-12V-230V-Inverter/260946033749?hash=item3cc1987c55%3Ag%3AaLIAAOxyaTxROzAy&LH_BIN=1
--- Lainaus päättyy ---
No johan oli nopeaa toimintaa, 6.2 "huusin" ja 11.2 posti toi kotiovelle. Eipä kannattanut kiinasta itse tilata, olis menny aikaa ja huomattavasti enemmän rahaa👍
hidas muttasilti edelläsi:
Itse olen yrittänyt jo pariin kertaan huutaa tuolta tuota 2000W versiota mutta ei meinaa muistaa koskaan keskittyä siihen kun huuto on sulkeutumassa. Noi tuntuu myyvän noita huutokaupan kautta joka päivä eli huomenna taas uusi yritys. Tuon huutokaupan kautta noi hinnatkin pysyy kohtuullisina jolloin kiinasta ei kannatakkaan tilata. Mietityttää vaan, että miksi ne myyvät jatkuvasti huutokaupalla? Ehkä niille tuo 120e 1500W:sta ja 150e 2000W versiosta on niin hyvin, että sillä tekee voittoa mutta tietenkin sitä rupeaa miettimään laatua.
att57:
Ihan asialliselta tuo omani vaikutti. Piirilevyssä tekstit lontoon murteella ja osat muutenkin nätisti paikoillaan. Oisin laittanu kuvan mut en saanu puhelimella pienennettyä.
hidas muttasilti edelläsi:
Huusin itselleni tuolta samasta paikasta tollasen 2000W version ja hintaa sille jäi 162e + postikulut
Yritellyt sille vähän asennus paikkaa katsoa ja mistä saa helpoiten johdot akulle. Tällähetkellä ainakin ajatus on laittaa se tuohon kuljettajan penkin taakse kiinni siihen "penkin kehikkoon" testasin niin penkkin pystyy siirtämään hyvin ihan taakse eikä ota kiinni.
smy:
Näyttää tutulta. Mä vedin vaan pintana paperi verhon alta kaapelit ja kamat takana olevaan istuinlaatikkoon. Myös toisen akun.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta