Tekniikkakeskustelut > Projektit

Solifer -08 kosteutta

<< < (7/10) > >>

Mjv16:
5 vuotta kerkes meillä olla ja myytäessä oli kuivaksi todettu, että tiedä mikä sitten nykytilanne  ;D

Masa matkailija:
Tuossa taas kiersin ulkoa alareunasta auki. Pyörästä taakse n 2/3 kohtuullisen kova, musta kylläkin. Takakulma entinen. Takapuskurin purin, koko alapalkki entistä, onneksi lattiasosta ylöspäin vaikuttaa kovalta, vain oikea kulma 40cm murua, samoin pystypuu, mitä puukko ylti.
Näyttää siltä että kierrän ympäri, samalla korjataan alareunasta koristemuovit.
Onkohan solikassa sama rakenne, jos siinä on alahelma alumiinikiskolla kiinni. Rakenne aivan pöljä, kun ajossa vesisumu nousee helmakouruun ja alapohjaan.
Butyylimassa kovettunut ja ruuvit ruostuneet, sieltä se sitten lahottaa.
PS Solikka on sama kori kuin Polarissakin.
Samalta tehtaalta tulivat.

Lähetetty minun ONEPLUS A5010 laitteesta Tapatalkilla

motksl:
Kaikki paikat ne on mitattava ja katottava vielä ennen vanerien kiinnitystä.

Mutta ongelma on että en vieläkään tiedä millä liimaan. Vaneria on paljon enkä viiti alkaa ohutta liimasoiroa neliökaupalla tekemään. Pitäis olla joku pensselillä levitettävä tai spray. Ja uretAnin kans en viiti alkaa sottaamaan. Sopiskohan tuommonen. Bolt-off liimaspray L-30 ...

Masa matkailija:
Itse liimasin lattiamattoliimalla, sattui olemaan 10l pöntön puolikas. Lastalla levitin, testasin ensin styroksi päälle liima, ja annoin kuivua. Kovettuu elastiseksi. Sitten rohkaistuin, ja liimasin ne palat jotka näkyivät. Loput piilossa jätin auki, näkeepä miten käyttäytyy. Nyt olleet toista kuukautta, tokikin kuivassa ja lämpimässä, mutta ei ainakaan tuossa kun kalustin, niin irronnut millään.
Liima tosiaan mattoliima joka tarkoitettu staattiseen tilaan. (Palvelintila, jossa maadoitus matossa.) Luultavasti liimaan nuo helmamuovien viat sillä kans.

Lähetetty minun ONEPLUS A5010 laitteesta Tapatalkilla

foothillster:

--- Lainaus käyttäjältä: motksl - 22.02.2020     kello on 16:00 ---
Mutta ongelma on että en vieläkään tiedä millä liimaan. Vaneria on paljon enkä viiti alkaa ohutta liimasoiroa neliökaupalla tekemään. Pitäis olla joku pensselillä levitettävä tai spray. Ja uretAnin kans en viiti alkaa sottaamaan. Sopiskohan tuommonen. Bolt-off liimaspray L-30 ...

--- Lainaus päättyy ---

Kannattaa lukea Yrjön laittama vinkki/linkki tuolla aikaisemmassa viestissä miten hän oli asian hoitanut, veikkaan että pääsee aika hyvään tulokseen sillä tavalla...

Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View