sellanen huomio muuten tuosta pelikonsolista että sellaiset vie sähköä aika hurjasti.....eli akku ei montaa tuntia riitä. Näytön kanssa likemmäs 300w.
sellanen huomio muuten tuosta pelikonsolista että sellaiset vie sähköä aika hurjasti.....eli akku ei montaa tuntia riitä. Näytön kanssa likemmäs 300w.
sellanen huomio muuten tuosta pelikonsolista että sellaiset vie sähköä aika hurjasti.....eli akku ei montaa tuntia riitä. Näytön kanssa likemmäs 300w. Ei kai nyt ihan noin paljoa. PS 4 kai maksimissaan 150W pintaan ja näyttökin alle 30W. PS4:n kulutus keskimäärin paljon pienempi. Akuthan latautuu auton ollessa käynnissä niin ongelmahan sähkönkulutuksesta tulee vasta kun on parkissa ja ei ole saatavilla ulkoista sähköjohtoa eikö?
Valitsemastani TV:stä sanotaan näin "Tehonkulutus 22 W (keskiarvo.)" Ja PS4:n kulutus on 130W jos vaan on mahdollista, niin ehdottomasti "12v usb-pistokkeet".
ei ole mitään järkeä 12v jännitettä ensin muuttaa invertterillä 230volttiin ja sitten taas muuntajalla usb:n 5volttiin. Siis jos ei muuten silloin tarvita 230volttia, vaan ainoa tarkoitus on ladata jotain usb:n kautta. löytyykö mistään kaappien piiloista tai penkkien alta 12v jakorasioita? löytyykö mistään kaappien piiloista tai penkkien alta 12v jakorasioita?Tämä tieto auttaisi paljon jos joku tietäisi missä näitä 12v jakorasioita mahdollisesti olisi. Itse olen vielä niin vähän kerennyt tuohon auton systeemeihin perehtymään mutta pitää koittaa löytää niitä jostain. Onko sulla hupiakku apukuskin penkin alla? Jos on niin miksi et ottaisi 12v. Pistokkeille virtaa suoraan sieltä? Penkin takaa auton verhoilujen alla piuha pilarin kupeeseen ja siitä suoraan yläkaapille ja pistoke johonkin siihen ja jos tarve viedä sohvan puolelle niin onnistus kätevästi esim alkovin patjan alla suoraan sen puolen yläkaapille.
Onko sulla hupiakku apukuskin penkin alla? Jos on niin miksi et ottaisi 12v. Pistokkeille virtaa suoraan sieltä? Penkin takaa auton verhoilujen alla piuha pilarin kupeeseen ja siitä suoraan yläkaapille ja pistoke johonkin siihen ja jos tarve viedä sohvan puolelle niin onnistus kätevästi esim alkovin patjan alla suoraan sen puolen yläkaapille.Kuskin penkin alla on hupiakku ja EBL 99 apukuskin penkin alla. Tämä suoraan akulta otettu sähkö on myös yksi vaihtoehto. Toihan on Hymer. Siellä on 12v abiko-rimoja siellä täällä. Ainakin mun Soliferissa oli kaikki 12v sähköt noilla niitä liitinrimoja oli monessa paikassa.
Niistä ei kauheita virtoja saada kyllä. Että jos enempi virtaa tarvii niin akulta suoraan. USB tökkelit pitäisi toimia hienosti. Ja muistaa että ne vie virtaa vaikka siihen ei ole mitään kytketty. Niissä on monesti vapaita paikkojakin eli ei tarvitse kuin painaa abiko-liittimillä olevat johdot kiinni Eli tämmöisiä kuin tässä ketjussa olevassa kuvassa seinässä kiinni. https://karavaanari.org/index.php?topic=14924.0 Kannattaa kurkata esim. keittiön alakaappeihin jääkaapin lähistölle ja katsella vähän mistä valaisimille johdot tulevat. Mulla on tuon matkustamon taaemman penkin ja uloskäynnin
välissä pieni taso/kaappi. Sen yläpinnassa on HELLA-pistukka ja verkkopistorasia. Olen uskonut että molemmat olisivat tehdasasennuksia, ainakin kaikki tarvikkeet ovat samoja kuin muualla asunto-osassa. HELLA-pistukassa on jatkuva jännite asunto-osan akulta. Sulla ilmeisesti ei sellaista ole koska mietit miten saada sinne 12VDC ?. Mutta meneehän sinne taakse lattiakourut silti? Vai eikö niitäkään ole? HELLA-pistukan mielisin vaihtaa tavanomaisempaan sikaarinsytyttimen pistukkaan mutta se on vielä jäänyt kun kansilevy on niin paksu että vaatii askartelua. Niinpä olen toistaiseksi käyttänyt siinä adapteripistoketta. "Toihan on Hymer. Siellä on 12v abiko-rimoja siellä täällä" Mulla on 6,3mm laattaliitinrimoja Hymerissa jotka ovat siinä pääasiallinen liitinyhde. Mutta ei niitä pysty Abikoiksi tunnistamaan ja onko sillä merkitystäkään. Tämä tieto auttaisi paljon jos joku tietäisi missä näitä 12v jakorasioita mahdollisesti olisi. Itse olen vielä niin vähän kerennyt tuohon auton systeemeihin perehtymään mutta pitää koittaa löytää niitä jostain.Yleensä niitä on keittiön laatikostojen takana tai vaatekaapissa.. itse löysin lisä usb-rasialle virran vaatekaapista. nuo tuollaaset 12v usb latausasemat on aika näppäriä... eikä ole hinnan kiroissa.
https://www.aliexpress.com/item/4000030351841.html 2.2 eur kotiin tuotuna. Nykyisin alkaa löytymään myös paremmin lataavia versioita - kannattaa katella sellaisia, jotka antaa yli 2.1A virtaa eikä toinen portti ole rajattu max 1A virralle, vaan molemmista voi saada maksimin.
nuo tuollaaset 12v usb latausasemat on aika näppäriä... eikä ole hinnan kiroissa.Poika noita kiinan vekottimia muutaman tilas ja mittaili tehoja kun puhelin niin hitaasti latautui. 2.1 Ah reiästä tuli pikkasen yli 1Ah ja 1 Ah vajaa yks. Eli kun tablettia käytät, niin vaikka on piuha kiinni, akku tyhjenee. Onko sulla hupiakku apukuskin penkin alla? Jos on niin miksi et ottaisi 12v. Pistokkeille virtaa suoraan sieltä? Penkin takaa auton verhoilujen alla piuha pilarin kupeeseen ja siitä suoraan yläkaapille ja pistoke johonkin siihen ja jos tarve viedä sohvan puolelle niin onnistus kätevästi esim alkovin patjan alla suoraan sen puolen yläkaapille. Sulakkeen kautta tietenkin. |