Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Automatkailumessut 2020 10.-12.1.2020 Turku
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 29.12.2019 kello on 16:21 ---No sehän riippuu mitä hakee. Itse en vahingossakaan mene koska en uutta autoa kaipaa ja muutkin tavarat saa lähempää. Sinä taas alvariinsa ostat niitä niin sopiva ::)
--- Lainaus päättyy ---
Mää käyn vain haaveilemassa....
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 29.12.2019 kello on 16:47 ---Juu,tällaisille voisi pistäytyäkkin. Erityisesti jos 60/70vm olisi tarjolla🙂👍
--- Lainaus päättyy ---
sen ikäistä kalustoa ei paljon kauppiailla ole. uutta muovikristallin kiiltoa vain.
virpimu76:
No juu..tuleehan sitä välillä ihailtua nuit uusia ja isoja ratasmökkejä. Hienojahan net sisältä ovat. Semmoisessa uutuudessa ja kiillossa en vain itse osaisi olla. Alkais ressaamaan kun pitäs ni varoen liikkua ,ettei vaan tuu mihinkään sitä ensimmäistäkään naarmua😬. Ja minä kun osaan toheloida,ni ihan varmasti ekoilla viikoilla sieltä jotain saisi harmikseen naarmutettua. Siis pitäydyn ihailun maailmassa ja onni heille keillä moisia uutuuksia on👍😁
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 30.12.2019 kello on 21:11 ---No juu..tuleehan sitä välillä ihailtua nuit uusia ja isoja ratasmökkejä. Hienojahan net sisältä ovat. Semmoisessa uutuudessa ja kiillossa en vain itse osaisi olla. Alkais ressaamaan kun pitäs ni varoen liikkua ,ettei vaan tuu mihinkään sitä ensimmäistäkään naarmua😬. Ja minä kun osaan toheloida,ni ihan varmasti ekoilla viikoilla sieltä jotain saisi harmikseen naarmutettua. Siis pitäydyn ihailun maailmassa ja onni heille keillä moisia uutuuksia on👍😁
--- Lainaus päättyy ---
Ei näitä uusia tartte pelätä, elää voi ihan normaalisti ;)
pouhe:
--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 31.12.2019 kello on 01:05 --- Ei näitä uusia tartte pelätä, elää voi ihan normaalisti ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ei sinun vaunusi enää uusi ole, alkaa olemaan jo vaihtoiässä. 😀
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta