Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Automatkailumessut 2020 10.-12.1.2020 Turku
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 29.12.2019 kello on 15:27 ---Eli kyseessä on markkinointitempaus yhdelle liikkeelle...….
--- Lainaus päättyy ---
On sillä 20 yhteistyökumppania.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 29.12.2019 kello on 15:27 ---Eli kyseessä on markkinointitempaus yhdelle liikkeelle...….
--- Lainaus päättyy ---
No sit ne saattais olla hyvätkin messut....
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 29.12.2019 kello on 16:09 ---No sit ne saattais olla hyvätkin messut....
--- Lainaus päättyy ---
No sehän riippuu mitä hakee. Itse en vahingossakaan mene koska en uutta autoa kaipaa ja muutkin tavarat saa lähempää. Sinä taas alvariinsa ostat niitä niin sopiva ::)
Hesus:
--- Off-Topic: ---itse kaipaisin sellaisia messuja, joihinka liikkeet toisivat myyntiin tarvikkeita ja hyviä käytettyjä vaunuja ja autoja - messutarjouksilla. tottakai siellä vois olla jotain uutusmalleja, jotta ois raharikkaillekin jotain katseltavaa.
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 29.12.2019 kello on 16:34 ---
--- Off-Topic: ---itse kaipaisin sellaisia messuja, joihinka liikkeet toisivat myyntiin tarvikkeita ja hyviä käytettyjä vaunuja ja autoja - messutarjouksilla. tottakai siellä vois olla jotain uutusmalleja, jotta ois raharikkaillekin jotain katseltavaa.
--- Lainaus päättyy ---
Juu,tällaisille voisi pistäytyäkkin. Erityisesti jos 60/70vm olisi tarjolla🙂👍
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta