Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Matkaparkista konsepti
Karabiilisti:
Trafissa on monenlaisia tietojen luovutuskieltoja, rasti voi olla väärässä kohdassa...
mulla laajimmat kiellot ja ei tule edes mainoksia.
Aakku:
Onko kaikissa tarjouksissa yhteisenä tekijänä aikaisempi käynti BestParkissa...?
Vai riittääkö Best Caravanissa asiointi?
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.06.2021 kello on 08:07 ---Onko kaikissa tarjouksissa yhteisenä tekijänä aikaisempi käynti BestParkissa...?
Vai riittääkö Best Caravanissa asiointi?
--- Lainaus päättyy ---
BestParkissa en ole käynyt, BestCaravanin asiakas olen ja viestin sain. Eikä saanti mua hetkauttanut isommasti, aikanaan vaan poistan sen.
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 24.06.2021 kello on 08:00 ---Trafissa on monenlaisia tietojen luovutuskieltoja, rasti voi olla väärässä kohdassa...
mulla laajimmat kiellot ja ei tule edes mainoksia.
--- Lainaus päättyy ---
Sama juttu, mutta tämä viesti tuli silti.
Mautoilijan viestiä kun lukee tuntuu kuin elämä olisi pilalla. Hieman on liioittelua,Yksi harmiton tekstiviesti ^-^ ihan kuin nyt ei olisi enää muuta vaihtoehtoa kuin istua koko kesä bestiksen koira-aitauksessa ???
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 24.06.2021 kello on 08:13 ---BestParkissa en ole käynyt, BestCaravanin asiakas olen ja viestin sain. Eikä saanti mua hetkauttanut isommasti, aikanaan vaan poistan sen.
--- Lainaus päättyy ---
Minä kyllä olisin iloinen 25% alennuksesta...
Edellyttää kuitenkin, että olisin ylipäätänsä kiinnoistunut tuotteesta. Markkinoinnin saa kyllä pois lain mukaankin, mutta ainoa mysteeri on salaiseen numeroon mainostaminen. Todennäköisesti jossain yhteydessä sillä numerolla on otettu kuitenkin kontaktia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta