Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Matkaparkista konsepti

<< < (40/43) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: MotoVan - 23.06.2021     kello on 14:11 ---Spammia tuli just
Matkalla tärkeintä on pysähtyä. Koodilla BEST25 saat BestPark-matkaparkin varauksesta 25% alennuksen 5.7. asti. Varaa osoitteessa https://bestpark.com/fi/

--- Lainaus päättyy ---
Tuliko tekstarina, vai mailina...?

Hesus:
Tekstarina ainakin mulle.

Mitään tietoja en varmasti ole bestikselle antanut,ja trafissa on tietojen luovutuskielto.

Joskus 5v sitten olen kerran bestikselle soittanut,oisko siitä?

No ei mun kesää yks tekstari pilaa  8)

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 23.06.2021     kello on 21:55 ---Tuliko tekstarina, vai mailina...?

--- Lainaus päättyy ---
Heti hävitin pois. Oisko Best Caravanin kautta saanut numeroni.  >:(

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 23.06.2021     kello on 21:38 ---Onnea voittajille. Yhteystiedot antamalla olette päätyneet yrityksen roskapostilistalle. Tämähän liittyy se että viesti tulee no-reply osoitteesta. Tähän ei voi vastata. Poistaaksesi itsesi listalta vaatii muutama vihaisen puhelun johtoporrastasolle. Jos sekään auttaa.
Itse en anna millekään tavarakauppiaalle yhteystietojani.
Jos kaupankäyntiin pitää antaa spostiosoite, se on väliaikainen huuhaaosoite.
Puhelinnumeron olen antanut tavarahuoltoon jotta voivat ilmoittaa milloin noudettavissa. Näistä ei ole spämmiä tullut.

--- Lainaus päättyy ---

Jaksat vängätä. Numero johon tuo tuli on sellainen, ettei sillä edes ole soitettu Best Caravaniin, salaisena se ei myöskään löydy mistään rekisteristä niin, että sen voi yhdistää minuun. Ja esim. SFCn jäsen en ole ikinä ollut, asuntoauto on vaimon nimissä. Kun kerran onnittelet meitä siitä, että olemme antaneet yhteystietomme oletan, että myös pystyt kertomaan mille taholle ne on annettu, tuoretta tietoa kaipaan tästä.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 23.06.2021     kello on 22:41 ---Jaksat vängätä. Numero johon tuo tuli on sellainen, ettei sillä edes ole soitettu Best Caravaniin, salaisena se ei myöskään löydy mistään rekisteristä niin, että sen voi yhdistää minuun. Ja esim. SFCn jäsen en ole ikinä ollut, asuntoauto on vaimon nimissä. Kun kerran onnittelet meitä siitä, että olemme antaneet yhteystietomme oletan, että myös pystyt kertomaan mille taholle ne on annettu, tuoretta tietoa kaipaan tästä.

--- Lainaus päättyy ---
Facebookilla ja Googlella on omat kanavansa kaivaa tietoa. Onnea Facetilille ja Gmailille. Rekisteröityä kannattaa kaikkiin "palveluihin". Face ja Goog kaivavat sinusta tietosi sotia edeltäviin sukupolviin.
Ja nämä tiedot ovat kauppatavaraa. Best Caravan on näemmä ollut asiakkaana.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View