Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Ducaton kytkimen ilmaus
pekkakoo:
Minulla 07 fiatissa kytkin temppuili vähän samallalailla, poljin jäi joskus jopa pohjaankin liikennevaloissa. Piti jalalla nostaa ylös. Saattoi pelata jopa yli vuoden kunnes taas, irroitti ihan pohjassa. Toimi välillä. Sitten kuulin monelta että onko vaihdettu nesteitä kytkimeen. No ei oltu vaihdettu, auto yli kymmenen vuotta vanha. Nesteet vaihdettiin yli vuosi sitten, vielä on toiminut.
Luultavasti joku roska nesteessä ja neste oli tosi mustaa.
hemppat:
Siten jos neste on tuossa kunnossa niin se vaikuttaa jo turvallisuuteen. Kytkin- ja jarruneste ovat samassa säiliössä joten jarrunestekin pitää polkea polkea pois järjestelmästä.
pekkakoo:
Kyllä siinä vaihtu jarrunesteetkin, oli vain puhetta kytkimen ongelmista. koko operaatio alle 100 €. Ei merkkiliikkeessä.
pekkakoo:
Sanoin jo aikasemminkin että vaihdata nesteet, jarru ja kytkin. Minun 07 fiatin samat kytkinongelmat loppu siihen. Pienessä fiat huoltoliikkeessä tunnin työ nesteineen 70 €. Kytkin temppuil aina joskus kolmen vuoden ajan, poljin jäi joskus pohjaankin. Nyt mennyt parivuotta ongelmitta.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: pekkakoo - 30.04.2020 kello on 09:35 ---Sanoin jo aikasemminkin että vaihdata nesteet, jarru ja kytkin. Minun 07 fiatin samat kytkinongelmat loppu siihen. Kytkin temppuil aina joskus kolmen vuoden ajan, poljin jäi joskus pohjaankin. Nyt mennyt parivuotta ongelmitta.
--- Lainaus päättyy ---
Omituiselta kuulostava yhtälö!
Meillä kans yxi kytkin temppuili, ei mennyt aina pohjaan.
Syynä oli pääakselille jumittuva painelaakeri...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta