Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Elisa 4 g modeemi
ajuri:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 28.12.2019 kello on 08:22 ---Ohjaava puhelin, ja chromecast tulee olla samassa verkossa. Yksi puhelin ei voi olla kiinni itse luomassaan verkossa.
--- Lainaus päättyy ---
juuri näin. Emännän tai oma aina täytyy olla tukiasemaan. Nyt kun laittaa modeemin kaikki toimii helpommin meille. Hyvin ainakin kotona toi huawein reititin toimii. Kun lähtee reissuun modeemi mukaan ja menox. Saa samaan pakettiin vielä hälyytys/valvonta värkit, läppärit yms. Tietysti jos Elisa ei toimi, niin sit ei voi mitään. Aika monessa paikassa kyllä puhelin toiminut hyvin. Jatkossa tuo auton antenni tulee kyllä olemaan turha varuste, kun kaikki pikku hiljaa tulee internet maailmaan. Thumb
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 28.12.2019 kello on 08:22 ---Ohjaava puhelin, ja chromecast tulee olla samassa verkossa. Yksi puhelin ei voi olla kiinni itse luomassaan verkossa.
--- Lainaus päättyy ---
Ompusta en tiiä, mutta anterolla riittää yksi puhelin joka jakaa yhteyttänsä (hotspot) ja ohjaa samalla cromecastia.
Itse olen parisen vuotta käyttänyt noin.
ajuri:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 28.12.2019 kello on 12:10 ---Ompusta en tiiä, mutta anterolla riittää yksi puhelin joka jakaa yhteyttänsä (hotspot) ja ohjaa samalla cromecastia.
Itse olen parisen vuotta käyttänyt noin.
--- Lainaus päättyy ---
no toihan on sit hyvä. Laitatko linkin mistä vois kattoo sen yhdistämisen. Thumb
Laaga:
https://support.google.com/nexus/answer/9059108?hl=fi kaippa tämä on googletettu, mutta nyt se löytyy tästä.
Rauzi:
--- Lainaus käyttäjältä: Laaga - 28.12.2019 kello on 15:03 ---https://support.google.com/nexus/answer/9059108?hl=fi kaippa tämä on googletettu, mutta nyt se löytyy tästä.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on ihan selvää asiaa, mutta tuo ei riitä. Jaettuun yhteyteen et voi liittyä samalla puhelimella jolla jaat sitä.
Käytit tuon puhelimen yhteyden jakamiseen, siihen pitää saada sitten kiinni chromecast ja ohjaava puhelin joitten on oltava samassa verkossa.
Edit. Lukasin chromecastin käyttöohjetta välillä. Kyllä, ohjaava puhelin ja chromecast on oltava samassa verkossa. Tietysti. Jos himassa w-lan niin siihen vaan chrome ja puhelin kiinni niin yhellä puhelimella homma toimii. Mutta jos kännykällä luot langattoman verkon, siihen pitää liittää chrome ja ohjaava puhelin, koska käytit ekan puhelimen tukiasemaksi eikä se puhelin voi liittyä luomaansa verkkoon asiakkaana.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta