Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Elisa 4 g modeemi
ajuri:
Elisa 4g modeemin käyttöönotto. Sain kaverilta uuden käyttämättömän huowein 4 g modeemin. Olisiko tuon modeemin käyttö mielestänne myös kätevä asuntoautossa, kun reissaa? Ajattelin, että sen avulla saisi kaikki niin tabletit, puhelimet sekä telkkarin kätevästi pelittämään autossa. Tietysti TV: n käyttöön lisänä olisi crome cast. Onko jollain vastaavaa autossa tai vaunussa käytössä? Elisa ainakin tuntuu melkoisen hyvin pelittävän ainakin puhelimessa hyvin. Eikä myöskään tuo hinta ole paha ja voisi hyödyntää kotona ja reissussa. :)
lahelju:
Liittymästä en tiedä, mutta muuten tuo on toimiva tapa ainakin meillä. Modeemi on hupiakussa kiinni koko matkan ajan ja verkko toimii hyvin (myös se chromecast).
0yxxy0:
Mulla oli aikoinaan kotonakin vain tuommoinen ja reissuun lähti mukaan, toimi jos operaattorin yhteydet toimi. Nykyisin kotona kiinteä ja reissussa kännykkä yhteydellä ja siitä jakoa sen mitä tarvii.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 26.12.2019 kello on 07:02 ---Mulla oli aikoinaan kotonakin vain tuommoinen ja reissuun lähti mukaan, toimi jos operaattorin yhteydet toimi. Nykyisin kotona kiinteä ja reissussa kännykkä yhteydellä ja siitä jakoa sen mitä tarvii.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla samalla tyylillä....
Kotona kiinteä WLAN, koska siihen on valjastettu myös valvonta ja viihde. Kännykässä sitten rajaton netti, joka pyörittää kaikkea muuta matkalla.
Rauzi:
Mulla on autossa mokkula, kätevää se on kun on aina systeemi käytettävissä. Myös se valvontakamera siellä sillon kun en ole siellä. Kiva on etähallita ja valvoa...
Mulla on käyttämätön mokkula paketissa joutilaana myös. Edullisesti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta