Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Lenovo

<< < (2/4) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 14.11.2019     kello on 15:30 ---Valinta tilanteessa koko tasohiiri painuu alas ja kursori pomppaa samointein minne sattuu.

--- Lainaus päättyy ---
Juu, toki sen valinnan voi tehdä tuota tasoa painamallakin, mutta itse olen enempi tottunut käyttämään noita tason yläpuolella olevia hiiren näppäimiä, jotka siis myös tästä X390 löytyy 8)

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 14.11.2019     kello on 15:36 ---Siinä on touchpadin kosketuslevyn alla mikrokytkimet, että sitä painettaessa vastaa hiiren vasemman napin toimintaa.

--- Lainaus päättyy ---
Itse asiassa siinä on molemmat hiiren näppäimet, ihan siitä riippuen kumpaa tason alakulmaa painaa 8)

K.E.V:
Kyll tuossa T440p :ssä ainakin toimii hyvin, samoin minulla on yksi Thinpad X1 Yoga (odottaa uutta näyttöä) siinä loistava hiiri.

Karabiilisti:
kyllä tasohiiret on aika paljon parempia kuin ne tappihiiret....

Alan:
Macbook ei kaipaa hiirtä lainkaan, mutta nämä toki ovat käytettävyydeltään aivan oma lukunsa.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.11.2019     kello on 18:05 ---Macbook ei kaipaa hiirtä lainkaan, mutta nämä toki ovat käytettävyydeltään aivan oma lukunsa.

--- Lainaus päättyy ---
Millä se sit toimii. Mun yogassa on kyllä iso 3k kosketusnäyttö ja iso hiirilevy. Kyll se jompaa kumpaa ettei katseohjatusti  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View