Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Lenovo

<< < (3/4) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 14.11.2019     kello on 19:12 ---Millä se sit toimii.

--- Lainaus päättyy ---

Uskon voimalla?  ;D

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.11.2019     kello on 19:27 ---Uskon voimalla?  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Toi on hyvä, peukuttaisin jos uskaltaisin,

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.11.2019     kello on 19:27 ---Uskon voimalla?  ;D

--- Lainaus päättyy ---

No älä nyt, ei se kaukana ole kun kehittävät varsin tosissaan jo ajatusten voimalla ohjattavaa hiirtä ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 14.11.2019     kello on 19:44 ---No älä nyt, ei se kaukana ole kun kehittävät varsin tosissaan jo ajatusten voimalla ohjattavaa hiirtä ;D

--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli vuonna keppijakivi Canon hi-8 videokamera missä katseohjattava tarkennus , kyyll se tulee

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 14.11.2019     kello on 15:37 ---Juu, toki sen valinnan voi tehdä tuota tasoa painamallakin, mutta itse olen enempi tottunut käyttämään noita tason yläpuolella olevia hiiren näppäimiä, jotka siis myös tästä X390 löytyy 8)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Itse asiassa siinä on molemmat hiiren näppäimet, ihan siitä riippuen kumpaa tason alakulmaa painaa 8)

--- Lainaus päättyy ---

Tuo hiiritason malli on syvimmistä syövereistä mitä on olemassa, tuttavan korjaamossa on tuollainen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View